Consumenten
Producten
Avent uGrow-app voor gezonde baby's

Avent uGrow-app voor gezonde baby's

Android en iOS SCD888/26

Problemen oplossen

Ik kan me niet afmelden bij de Philips Avent uGrow-app

Als je problemen ondervindt met het afmelden bij de Philips Avent uGrow-app, is er mogelijk een eenvoudige oplossing. Ontdek hoe je zelf het probleem kunt verhelpen.

Verbinden met internet

Als je nieuwe gegevens hebt ingevoerd en geen internetverbinding hebt, kunt je je niet afmelden. Je moet eerst verbinding met internet maken, zodat de nieuwe gegevens kunnen worden gesynchroniseerd met de cloud en worden opgeslagen. Op die manier raak je niet per ongeluk dierbare momenten of informatie kwijt. Zodra je een internetverbinding hebt, wordt automatisch gesynchroniseerd.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: SCD888/26 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.