Consumenten
Producten
Avent uGrow-app voor gezonde baby's

Avent uGrow-app voor gezonde baby's

Android en iOS SCD888/26

Problemen oplossen

De Philips Avent uGrow-app is afgesloten of vastgelopen

In het ongelukkige geval dat je Philips Avent uGrow-app vastloopt, staan we klaar om je te helpen. Ontdek hoe je zelf het probleem eenvoudig kunt verhelpen.

Verwijder de app en installeer deze opnieuw

Als je merkt dat je uGrow-app regelmatig vastloopt, probeer dan de volgende opties één voor één uit:

  1. Sluit en start de uGrow-app opnieuw.
  2. Controleer of je de laatste versie van de uGrow-app hebt geïnstalleerd.
  3. Start je telefoon opnieuw.

Als laatste mogelijkheid kun je de uGrow-app verwijderen en opnieuw installeren. Wanneer je de app opnieuw installeert, verlies je geen gesynchroniseerde gegevens, maar eerder door jou toegevoegde foto's worden niet op de tijdlijn weergegeven.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: SCD888/26 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.