Consumenten
Producten
Avent uGrow-app voor gezonde baby's

Avent uGrow-app voor gezonde baby's

Android en iOS SCD888/26

Veelgestelde vragen

Waarom heb ik een account nodig voor de Philips Avent uGrow-app?

Wanneer je de Philips Avent uGrow-app gebruikt, vragen we je een account te maken. Ontdek waarom en wat de voordelen zijn van een account.

Volledig gebruik van de functies van de uGrow-app

We vragen je om een account te maken, zodat je optimaal gebruik kunt maken van de functies van de uGrow-app en je verbonden Philips-apparaten. Je account wordt gebruikt om je een welkomst-e-mail te sturen, je gebruikersnaam en wachtwoord te controleren, contact met je op te nemen in antwoord op vragen of om je uitsluitend service-gerelateerde mededelingen te sturen. Controleer altijd je map met ongewenste e-mail of spam omdat de e-mailberichten soms daarin terecht komen. Bijvoorbeeld als onze service tijdelijk onbeschikbaar is wegens onderhoud. Door een account te maken kun je ook eenvoudig aankopen van Philips vastleggen met dezelfde gegevens.
Verder worden je gegevens veilig opgeslagen in de cloud, zodat je vanaf elke telefoon toegang hebt tot je accountgegevens.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: SCD888/26 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.