NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Er is niets te zien op het display van mijn Philips Avent digitale thermometer

    Gepubliceerd op 2017-11-27

    Als er niets wordt weergegeven op het display van je Philips Avent digitale thermometer, is er mogelijk een eenvoudige oplossing. Ontdek hoe u dit zelf kunt oplossen.

    Mogelijk is de batterij leeg. Volg de instructies hoe je de batterij van je thermometer met flexibele punt moet vervangen.
    Opmerking: Mogelijk is de batterij van de fopspeenthermometer leeg. Gooi de fopspeenthermometer weg als de batterij leeg is.

    Vervang de batterij van de thermometer met flexibele punt zoals hieronder beschreven
    1) Verwijder het klepje van het batterijcompartiment.
    2) Gebruik een geïsoleerd voorwerp om de batterij te verwijderen (bijvoorbeeld een tandenstoker).
    3) Plaats een nieuwe batterij (LR41) met de pluspool (+) naar boven.
    4) Plaats het klepje van het batterijcompartiment terug.
    5) Ontdoe je op de juiste wijze van de lege batterij.

    Controleer of de meetunit van de fopspeenthermometer goed is bevestigd op de fopspeen en of deze goed is vergrendeld, d.w.z. als de meetunit helemaal naar het vergrendelingssymbool is gedraaid.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.