NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn SENSEO® Latte Duo schuimt niet goed

    Gepubliceerd op 2021-07-04

    Het kan gebeuren dat het melkschuim van uw SENSEO® Latte Duo na verloop van tijd vermindert. Probeer deze mogelijke oorzaken en oplossingen om dit probleem zelf op te lossen.

    Zorg ervoor dat er genoeg melk in het melkpak of de melkkan zit om te voorkomen dat stoom uit de melktuit komt en de kwaliteit van het melkschuim afneemt.

    Gebruik altijd verse gekoelde melk. We raden verse halfvolle koemelk aan voor het beste melkschuim.

    Volg deze stappen om alle onderdelen van de melktuit weer in elkaar te zetten:

    1. Plaats het kleine deksel terug op het opschuimsysteem
    2. Plaats het binnenste deel terug in het opschuimsysteem
    3. Sluit de veer om de twee delen aan elkaar te vergrendelen
    4. Plaats het opschuimsysteem in het onderste deel van de melktuit
    5. Plaats het bovenste deel van de melktuit terug op het onderste deel

    Controleer of de melkslang goed op de melktuit is aangesloten en of de slang goed in het melkpak of de melkkan is geplaatst.

    Haal de senseo latte duo melktuit uit elkaar

    Voor consequent goed schuim is het belangrijk dat u de melktuit en melkslang regelmatig schoonmaakt. De melktuit van uw SENSEO® Latte Duo kan volledig worden gedemonteerd, zodat u
    alle melkresten kunt verwijderen. Opmerking: Zorg ervoor dat u de melktuit op de juiste manier in elkaar zet na het schoonmaken.

    U vindt gedetailleerde instructies in de gebruiksaanwijzing van uw SENSEO® Latte Duo.

    Voer de volgende stappen uit om de melktuit te ontstoppen:

    1. Meng een halve fles vloeibare SENSEO® ontkalker met 1 liter lauw water in een kan
    2. Laat de melktuit 30 minuten weken in de ontkalkoplossing. Draai de melktuit een paar keer om lucht te laten ontsnappen
    3. Haal na 30 minuten alle onderdelen van de melktuit uit elkaar en maak ze schoon
    4. Plaats alle onderdelen weer terug

    Als geen van bovenstaande oplossingen het probleem verhelpt, kunt u met ons contact opnemen voor verdere assistentie.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.