Consumenten
Producten

Problemen oplossen

De SENSEO SARISTA stopt met koffiezetten voordat de kan vol is

Dit probleem kan worden veroorzaakt door een leeg waterreservoir, een lege bonentrechter of een volle koffiedikbak tijdens het koffiezetten.

Controleer welk lampje brandt voor meer informatie over de te nemen actie om dit probleem op te lossen voor uw SENSEO.

Waterreservoir leeg en activiteitslampje knippert

Vul het waterreservoir opnieuw en druk op dezelfde knop voor de koffie die u aan het zetten was.

  • Als u 1 kop zette, drukt u opnieuw op de 1-kops knop.
  • Als u 2 koppen zette, drukt u opnieuw op de 2-kops knop.
  • Als u een kan zette, drukt u opnieuw op de knop voor een kan koffie.
Waterreservoir leeg en activiteitslampje knippert

Bonentrechter leeg en activiteitslampje knippert

Vervang de lege bonentrechter door een volle en druk op dezelfde knop voor de koffie die u aan het zetten was.

  • Als u 1 kop zette, drukt u opnieuw op de 1-kops knop.
  • Als u 2 koppen zette, drukt u opnieuw op de 2-kops knop.
  • Als u een kan zette, drukt u opnieuw op de knop voor een kan koffie.
Bonentrechter leeg en activiteitslampje knippert

Koffiedikbak vol + activiteitslampje knippert.

Verwijder de koffiedikbak ten minste 5 seconden en maak deze leeg. Nadat u de bak hebt teruggeplaatst, drukt u nogmaals op dezelfde knop voor de koffie die u aan het zetten was.

  • Als u 1 kop zette, drukt u opnieuw op de 1-kops knop.
  • Als u 2 koppen zette, drukt u opnieuw op de 2-kops knop.
  • Als u een kan zette, drukt u opnieuw op de knop voor een kan koffie.
Koffiedikbak en activiteitslampje

Neem contact op met het Consumer Care Centre

Neem contact op met het Philips Consumer Care Centre in uw land als het probleem niet is opgelost

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: CA6501/00 , HD8010/10 , HD8030/60 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.