Consumenten
Producten
SENSEO® SARISTA Bean-funnel koffiezetapparaat

SENSEO® SARISTA Bean-funnel koffiezetapparaat

Gemaakt voor SENSEO® bean-funnel, Pearl White HD8010/10

Problemen oplossen

Ik kan de koffiezetunit in mijn SENSEO Sarista niet vervangen

Zorg ervoor dat de koffiezetunit in de juiste standaardpositie staat. Bekijk de onderstaande films/instructies over de plaatsing van de koffiezetunit.

Koffiezetunit

Zorg dat de koffiezetunit in de juiste standaardpositie staat.

1) Zorg dat de hendel contact maakt met de maalpositie van de koffiezetunit.
2) Controleer of de gele vergrendelhaak van de koffiezetunit in de juiste stand staat. Duw de gele haak naar de bovenste stand.
3) Wanneer u de voorgaande stappen goed hebt uitgevoerd, schuift u de unit terug in de koffiezetter met bonentrechter. Zorg ervoor dat het onderste deel van de zetgroep in de randen past.

De SENSEO Sarista-koffiezetunit aanbrengen
Play Pause
You need Flash to see video.
Click here to download it.

Het koffiezetapparaat met bonentrechter RESETTEN:

Als het u nog steeds niet goed lukt de koffiezetunit aan te brengen, kunt u het koffiezetapparaat RESETTEN.

1) Schakel het koffiezetapparaat met bonentrechter uit en haal de stekker uit het stopcontact.

  1. Plaats de bonentrechter, de koffiediklade en het gevulde waterreservoir in het koffiezetapparaat met bonentrechter en sluit de servicedeur (laat de koffiezetunit uit het apparaat).
    3) Steek de stekker in het stopcontact en schakel het koffiezetapparaat met bonentrechter in.
    4) U hoort een kort motorgeluid.
    5) Zodra het motorgeluid is stopt, kunt u de servicedeur openen en de koffiezetunit terugplaatsen.
Play Pause
You need Flash to see video.
Click here to download it.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HD8010/10 , HD8030/60 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.