Consumenten
Producten
SENSEO® SARISTA Bean-funnel koffiezetapparaat

SENSEO® SARISTA Bean-funnel koffiezetapparaat

Gemaakt voor SENSEO® bean-funnel, Pearl White HD8010/10

Veelgestelde vragen

Waarom maakt de SENSEO Sarista verschillende geluiden?

In het bean-funnel koffiezetapparaat zijn er verschillende onderdelen die de acties verrichten die noodzakelijk zijn om een kop koffie te zetten. Alle deze verschillende acties gaan samen met verschillende geluiden.

Korte uitleg van de verschillende acties die samengaan met verschillende geluiden:

1) Wanneer u het koffiezetapparaat met bonentrechter inschakelt, warmt het interne systeem op en vindt een korte spoeling plaats.

2) De maalmolen begint de bonen te malen en de zetgroep transporteert de gemalen koffie naar de plaats waar het water erdoor komt.

3) De koffie wordt gezet.

4) Gebruikte koffie wordt naar de afvalbak vervoerd.

Fasen van koffie zetten

Mogelijke problemen:

Als u het koffiezetapparaat met bonentrechter een tijdje hebt gebruikt en u merkt een verandering in de geluiden, kan dit worden veroorzaakt door een verstopte zetgroep op door buizen met kalkaanslag. Als dit het geval is, raden we u aan om de zetgroep schoon te maken en het koffiezetapparaat met bonentrechter te ontkalken.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HD8010/10 , HD8030/60 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.