NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Er zit geen cremalaag op mijn SENSEO® koffie

    Gepubliceerd op 14 November 2023

    Het kan gebeuren dat de schuim- of cremalaag van uw SENSEO® koffie afneemt na verloop van tijd. Er zijn verschillende oplossingen om te proberen het probleem op te lossen. Gebruik onderstaande tips om de crema-laag van uw SENSEO® koffie te verbeteren.

    Plaats de koffiepads met de bolle zijde naar beneden in het midden van de padhouder om te zorgen dat de koffie goed doorstroomt.

    Hoe kan ik SENSEO-koffiepads plaatsen?

    Haal de koffietuit uit elkaar en maak alle onderdelen schoon in de vaatwasmachine of met afwasmiddel en warm water.

    Een verstopte padhouder kan de kwaliteit van uw SENSEO® cremalaag verlagen. Volg deze instructies om de padhouder schoon te maken:

    Schoonmaakinstructies

    1. Doe de padhouder in de vaatwasmachine of gebruik een borstel om de padhouder schoon te maken (zie onderstaande afbeelding)
    2. Plaats de padhouder terug in het koffiezetapparaat
    Hoe kan ik de SENSEO-padhouder schoonmaken?

    Ontkalk uw SENSEO® koffiezetapparaat ten minste elke drie maanden om ervoor te zorgen dat het water vrij blijft van kalkdeeltjes. Zorg ervoor dat u de padhouder in de koffiemachine plaatst voordat u gaat ontkalken. U vindt gedetailleerde instructies in de gebruiksaanwijzing van uw SENSEO® koffiemachine.

    Als geen van deze stappen het probleem verhelpt, kunt u met ons contact opnemen voor verdere assistentie.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.