Consumenten
Producten
SENSEO® Latte Select Coffee pod machine HD7850/63 Fresh cappuccino & latte Chocobreak

SENSEO® Latte Select Coffee pod machine HD7850/63 Fresh cappuccino & latte Chocobreak

HD7850/63

Problemen oplossen

De SENSEO Latte Select CLEAN-knop werkt niet

De CLEAN/CALC-CLEAN-knop van uw SENSEO kan om verschillende redenen niet werken, afhankelijk van wat u wilt doen.

Calc-Clean-knop

Hoe kunt u de CLEAN/CALC-CLEAN-knop maken

1) Het melkreservoir spoelen.

Zorg dat het melkreservoir goed is geplaatst en is gevuld met koud water.

2) De ontkalkingsprocedure starten.

Zorg dat u het Calc-Clean-hulpstuk goed in de koffietuit hebt geplaatst. U vindt het Calc-Clean-hulpstuk in een uitsparing achter het waterreservoir.

Als u het bovenstaande hebt gecontroleerd en de CLEAN/CALC CLEAN-knop nog steeds niet werkt en u ook geen koffievariant met melk kunt zetten, is er mogelijk een technisch probleem met de machine.

In dat geval wordt u aangeraden contact op te nemen met het Philips Consumer Care Center in uw land.

De CALC-CLEAN-knop maken

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HD7850/63 , HD7850/60 , HD7850/61 , HD7850/80 , HD7850/81 , HD7852/50 , HD7854/60 , HD7854/80 . meer minder

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.