NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Het indicatielampje van mijn SENSEO® koffiezetapparaat knippert

    Gepubliceerd op 14 November 2023
    Als het indicatielampje snel knippert, gaat u naar Gedeelte A
    Als het indicatielampje langzaam knippert, gaat u naar Gedeelte B
    Voor Senseo® Switch, zie Hoofdstuk C
    Voor SENSEO® Original Plus, zie Gedeelte D.
    Als het indicatielampje van uw koffiezetapparaat snel knippert, controleer dan de volgende oplossingen:

    Te weinig water
    Zorg ervoor dat het water in het reservoir tot boven het minimumniveau is gevuld

    Het waterreservoir is niet goed geplaatst
    Controleer de positie van het waterreservoir om er zeker van te zijn dat het waterreservoir correct op het koffiezetapparaat is bevestigd. Raadpleeg uw gebruikershandleiding voor verdere instructies. 

    De waterniveau-indicator is in het water gevallen
    Controleer of de waterniveau-indicator vastzit in het waterreservoir. Leeg het waterreservoir en schud er een paar keer mee om de indicator los te schudden (Zie de afbeelding voor een voorbeeld van de waterniveau-indicator van het waterreservoir).

    Het waterreservoir is vuil
    Reinig het waterreservoir met warm water en een beetje afwasmiddel.

    De kamertemperatuur is te laag
    Zorg ervoor dat u uw Senseo® in een ruimte plaatst met een temperatuur boven de 10°C. Laat het koffiezetapparaat 1 of 2 uur acclimatiseren en probeer het opnieuw.

    Neem contact met ons op als de bovenstaande suggesties het probleem niet verhelpen.
    Waterniveau-indicator voor waterreservoir van senseo
    Uw SENSEO® koffiezetapparaat is nog bezig met opwarmen als het indicatielampje langzaam knippert. Neem contact met ons op als het indicatielampje langer dan 90 seconden langzaam blijft knipperen.
    Als het CALC-lampje continu brandt of knippert wanneer u koffie zet
    , is het tijd om uw koffiezetapparaat te ontkalken. Volg deze instructies voor ontkalken of raadpleeg uw gebruikershandleiding.

    Alle lampjes knipperen/het CALC-lampje en de 1-kops en 2-kops knop knipperen
    . Dit geeft aan dat de machine in de ontkalkingsmodus staat. Voltooi de ontkalkingsprocedure en de lampjes stoppen vanzelf met knipperen. 

    Een van de koffieknoplampjes begint snel te knipperen
    Controleer de onderstaande oorzaken en oplossingen:
    1. Controleer of het waterniveau in het reservoir boven de MIN-aanduiding ligt. Vul het waterreservoir zo nodig.
    2. Controleer of het waterreservoir goed is geplaatst.
    3. Het kan zijn dat de waterniveau-indicator vastzit in het waterreservoir. Leeg het waterreservoir en schud er een paar keer mee om de indicator los te schudden. Maak het waterreservoir schoon en probeer het opnieuw.
    Een van de Senseo-koffieknoplampjes knippert langzaam 
    Dit betekent dit dat uw Senseo-koffiezetapparaat nog aan het opwarmen is. Als het indicatielampje langer dan 90 seconden langzaam blijft knipperen, neem dan contact op met onze Consumer Care-medewerkers in uw land.

    Het lampje van de kanknop knippert langzaam 
    Dit betekent dat Senseo Switch filterkoffie aan het zetten is. Afhankelijk van het aantal koppen kan dit 9 minuten duren.

    Neem contact met ons op als de bovenstaande suggesties het probleem niet verhelpen.
    Als de lampjes van de 1-kops knop en de 2-kops knop op uw SENSEO® Original Plus tegelijkertijd knipperen, betekent dit dat er kalkaanslag in de machine is ontstaan. 

    Om dit probleem op te lossen, volgt u gewoon de ontkalkingsprocedure voor uw apparaat.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.