Consumenten
Producten
Grind & Brew Koffiezetapparaat

Grind & Brew Koffiezetapparaat

Met glazen kan, Geïntegreerde koffiemolen, Roestvrij staal HD7740/00

Problemen oplossen

De koffiemolen van de Philips Grind & Brew werkt niet

Controleer of u niet op de knop voor voorgemalen koffie hebt gedrukt als u de koffiemolen wilt gebruiken.

Als de knop voor voorgemalen koffie brandt, is de functie voor voorgemalen koffie ingeschakeld. Druk opnieuw op de knop voor voorgemalen koffie om de koffiemolen in te schakelen.

Als de knop voor voorgemalen koffie niet brandt en de molen niet werkt, is de molen mogelijk geblokkeerd. Neem in dat geval contact op met het Philips Consumer Care Center.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HD7740/00 , HD7751/00 , HD7753/00 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.