1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    • Philips Shop voordelen:

    • Gratis retourneren

    • Gratis verzending vanaf €20,-

    Producten

    SCF870/21 Philips AVENT Gecombineerde stomer en blender
    De kleur van uw product kan afwijken van deze foto, maar de ondersteuningsinformatie is hetzelfde
    Product bekijken

    Philips AVENT Gecombineerde stomer en blender

    SCF870/21

    Mijn gecombineerde stomer en blender van Avent stoomt niet

    Als de gecombineerde stomer en blender van Philips Avent helemaal niet of niet goed stoomt, kunnen wij je helpen. Volg gewoon deze stappen om het probleem zelf op te lossen.

    Eenvoudige oplossing

    Er kunnen verschillende redenen zijn waarom het apparaat niet (goed) werkt:

    • Er zit te veel kalk in het waterreservoir. Raadpleeg de Veelgestelde vragen in het hoofdstuk Schoonmaken en onderhoud voor informatie over het ontkalken van het waterreservoir.
    • Na één stoomcyclus moet het apparaat ongeveer 10 minuten afkoelen tot een nieuwe stoomcyclus kan worden gestart. Probeer het na 10 minuten opnieuw.
    • Zorg ervoor dat je de kan op de juiste manier plaatst (stoompositie).

    Werkt het nog niet?

    Als de stoomfunctie nog niet werkt, is de veiligheidsschakelaar mogelijk defect. Neem contact met ons op.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: SCF870/21 , SCF870/22 , SCF870/20 .

    Registreer uw product
    Registreer uw product

    Houd de dekking van de garantie van het product in de gaten

    Kom in aanmerking voor cash-back, cadeaus en speciale aanbiedingen

    Krijg eenvoudig toegang tot productondersteuning

    We helpen u graag persoonlijk

    • Bel ons op

      Bel ons op
      Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 20:00
      Zaterdag 09:00 – 18:00 uur
    • WhatsApp

      WhatsApp

      We streven ernaar om tijdens onze openingstijden binnen 2 uur te reageren.

      Is je product kapot of werkt het niet meer zoals het hoort? Probeer dan onze zelf service. In de meeste gevallen kan je zelf een oplossing vinden. Lukt dit niet? Dan kan je direct een reparatie of omruiling aanvragen. Wil je liever een medewerker spreken? Dan raden we je aan om hiervoor telefonisch contact op te nemen.

      *Sla het nummer +31639264220 op in je contacten om ons via WhatsApp een berichtje te sturen.

      Maandag t/m vrijdag 08:30 – 22:00 uur
      Zaterdag en zondag 09:00 – 20:00 uur
    Terug naar boven
    Terug naar boven