Bij Philips staat één doel centraal: het verbeteren van de kwaliteit van het leven. Dit gebeurt niet alleen door mooie doelen te stellen, maar ook door het juiste businessmodel te hanteren. Hierdoor kunnen we langdurig helpen met het verbeteren van levens, terwijl er weer inkomsten gecreëerd worden om vervolgens op grotere schaal opnieuw te investeren. Met deze bedrijfsfilosofie hebben we onze focus verlegd, om zodoende alleen waarde toe te voegen waar we ook daadwerkelijk ons centrale doel kunnen bereiken. Vanuit deze filosofie komt Philips’ focus op Health Care, bestaande uit Medical en Personal Care, dan ook niet onverwachts. Ons team van Personal Care heeft als doel om consumenten zo goed mogelijk in hun vel te laten voelen doormiddel van kwalitatief hoogwaardige producten voor thuisgebruik.
Wij willen jullie graag inspireren hetzelfde te doen, namelijk de wereld verder helpen met een daarbij passende marketingstrategie."
Samenwerken voor een betere wereld Wij willen jullie graag inspireren hetzelfde te doen, namelijk de wereld verder helpen met een daarbij passende marketingstrategie. Om je op weg te helpen, bieden wij een volledig gratis dag marketingconsultancy aan. Samen zullen we in detail bezig gaan met de marketingmix (halve of hele dag, afhankelijk van de vraag), en kunnen indien gewenst ook fysiek werk verrichten. Hierbij kan gedacht worden aan schoonmaken, verven, patiënten een hart onder de riem steken etc. Ons team bestaat uit verschillende ervaren marketeers (management, trade-shopping, shopper-activation en demand planning) die ieder een ander perspectief kunnen bieden
De eisen voor aanmeldingen zijn: Om te registreren (en/of voor vragen), stuur een mail naar: Graag het volgende vermelden in de aanmelding: We zullen vervolgens een stichting/organisatie/startup kiezen waarin wij het meeste potentie zien voor een efficiënte samenwerking. Aanmelden is dus geen garantie voor deelname. Wegens een beperkt aantal plaatsen zal Philips zelf een organisatie selecteren en uitnodigen.
Diversiteit komt pas als we er bewust mee omgaan
Getting ahead in digital is not a sprint, it’s a marathon