Een andere kijk op zorg

Gratis marketingconsultancy dag  

Bij Philips staat één doel centraal: het verbeteren van de kwaliteit van het leven. Dit gebeurt niet alleen door mooie doelen te stellen, maar ook door het juiste businessmodel te hanteren. Hierdoor kunnen we langdurig helpen met het verbeteren van levens, terwijl er weer inkomsten gecreëerd worden om vervolgens op grotere schaal opnieuw te investeren. Met deze bedrijfsfilosofie hebben we onze focus verlegd, om zodoende alleen waarde toe te voegen waar we ook daadwerkelijk ons centrale doel kunnen bereiken.

 

Vanuit deze filosofie komt Philips’ focus op Health Care, bestaande uit Medical en Personal Care, dan ook niet onverwachts. Ons team van Personal Care heeft als doel om consumenten zo goed mogelijk in hun vel te laten voelen doormiddel van kwalitatief hoogwaardige producten voor thuisgebruik.

Wij willen jullie graag inspireren hetzelfde te doen, namelijk de wereld verder helpen met een daarbij passende marketingstrategie."

Samenwerken voor een betere wereld

Wij willen jullie graag inspireren hetzelfde te doen, namelijk de wereld verder helpen met een daarbij passende marketingstrategie. Om je op weg te helpen, bieden wij een volledig gratis dag marketingconsultancy aan. Samen zullen we in detail bezig gaan met de marketingmix (halve of hele dag, afhankelijk van de vraag), en kunnen indien gewenst ook fysiek werk verrichten. Hierbij kan gedacht worden aan schoonmaken, verven, patiënten een hart onder de riem steken etc.

 

Ons team bestaat uit verschillende ervaren marketeers (management, trade-shopping, shopper-activation en demand planning) die ieder een ander perspectief kunnen bieden

De eisen voor aanmeldingen zijn:

  • Een van de hoofddoelen van jouw stichting/organisatie/startup is om een positieve impact op de wereld te maken; dat kan zowel maatschappelijk als duurzaam zijn;
  • Jouw stichting/organisatie/startup is gevestigd in Nederland;
  • Er is nog ruimte voor verbetering binnen je organisatie
  • Je kunt ons een gehele dag ontvangen in december

 

Om te registreren (en/of voor vragen), stuur een mail naar:

arjen.de.hoop@philips.com

 

Graag het volgende vermelden in de aanmelding:

  • Een omschrijving van de organisatie (halve A4)
  • De marketing uitdaging die jullie organisatie nu heeft
  • Een omschrijving van de verwachtte uitkomst

 

We zullen vervolgens een stichting/organisatie/startup kiezen waarin wij het meeste potentie zien voor een efficiënte samenwerking. Aanmelden is dus geen garantie voor deelname. Wegens een beperkt aantal plaatsen zal Philips zelf een organisatie selecteren en uitnodigen.

Gerelateerde artikelen

Diversiteit komt pas als we er bewust mee omgaan

Diversiteit komt pas als we er bewust mee omgaan

Getting ahead in digital is not a sprint, it’s a marathon

Getting ahead in digital is not a sprint, it’s a marathon