Philips voert inmiddels real-time 'conversaties' met onze consumenten om het potentieel van onze proposities te maximaliseren, zodat we ons productaanbod beter op hun behoeften kunnen afstemmen.
Dankzij deze holistische en dynamische manier van innoveren heeft Philips meer dan ooit oog voor de consument.
In steden over de hele wereld is luchtkwaliteit van cruciaal belang om gezond te leven, nu allergieën en ademhalingsproblemen om zich heen grijpen. Dankzij onze grondige inzichten in wat consumenten bezighoudt weten we dat mensen in megasteden als Shanghai en Berlijn de luchtkwaliteit in hun huis willen begrijpen en controleren, waar ze ook zijn. Dus ontwierpen we de Philips Smart Air Purifier, waarmee gezinnen de luchtkwaliteit in huis in realtime kunnen meten en regelen via hun smartphone.
De digitale ouders van vandaag willen technologie die inspeelt op de aldoor veranderende behoeften van hun gezinnen. Daarom werken onze innovators aan de Philips AVENT Smart Baby Monitor die aangesloten is op en aangestuurd wordt door een smartphone, zodat ouders altijd in contact staan met hun baby. Het is ook gekoppeld aan ons revolutionaire verlichtingssysteem Philips Hue waarin baby's helemaal opgaan, met 'verlichtingsrecepten' die de juiste sfeer oproepen als het tijd is om te drinken, om te gaan slapen of juist om wakker te worden.
Met het 'Internet der Dingen' zit de consument aan de knoppen en kunnen wij als Philips onze producten persoonlijker, relevanter en nuttiger maken dan ooit tevoren. De consument heeft altijd centraal gestaan bij wat we doen. Deze netwerkwereld biedt Philips nieuwe manieren om consumenten te helpen gezonder te leven en van het leven te genieten.
Philips voert inmiddels real-time 'conversaties' met onze consumenten om het potentieel van onze proposities te maximaliseren, zodat we ons productaanbod beter op hun behoeften kunnen afstemmen.
Dankzij deze holistische en dynamische manier van innoveren heeft Philips meer dan ooit oog voor de consument.
In steden over de hele wereld is luchtkwaliteit van cruciaal belang om gezond te leven, nu allergieën en ademhalingsproblemen om zich heen grijpen. Dankzij onze grondige inzichten in wat consumenten bezighoudt weten we dat mensen in megasteden als Shanghai en Berlijn de luchtkwaliteit in hun huis willen begrijpen en controleren, waar ze ook zijn. Dus ontwierpen we de Philips Smart Air Purifier, waarmee gezinnen de luchtkwaliteit in huis in realtime kunnen meten en regelen via hun smartphone.
De digitale ouders van vandaag willen technologie die inspeelt op de aldoor veranderende behoeften van hun gezinnen. Daarom werken onze innovators aan de Philips AVENT Smart Baby Monitor die aangesloten is op en aangestuurd wordt door een smartphone, zodat ouders altijd in contact staan met hun baby. Het is ook gekoppeld aan ons revolutionaire verlichtingssysteem Philips Hue waarin baby's helemaal opgaan, met 'verlichtingsrecepten' die de juiste sfeer oproepen als het tijd is om te drinken, om te gaan slapen of juist om wakker te worden.
Met het 'Internet der Dingen' zit de consument aan de knoppen en kunnen wij als Philips onze producten persoonlijker, relevanter en nuttiger maken dan ooit tevoren. De consument heeft altijd centraal gestaan bij wat we doen. Deze netwerkwereld biedt Philips nieuwe manieren om consumenten te helpen gezonder te leven en van het leven te genieten.
Philips voert inmiddels real-time 'conversaties' met onze consumenten om het potentieel van onze proposities te maximaliseren, zodat we ons productaanbod beter op hun behoeften kunnen afstemmen.
Dankzij deze holistische en dynamische manier van innoveren heeft Philips meer dan ooit oog voor de consument.
In steden over de hele wereld is luchtkwaliteit van cruciaal belang om gezond te leven, nu allergieën en ademhalingsproblemen om zich heen grijpen. Dankzij onze grondige inzichten in wat consumenten bezighoudt weten we dat mensen in megasteden als Shanghai en Berlijn de luchtkwaliteit in hun huis willen begrijpen en controleren, waar ze ook zijn. Dus ontwierpen we de Philips Smart Air Purifier, waarmee gezinnen de luchtkwaliteit in huis in realtime kunnen meten en regelen via hun smartphone.
De digitale ouders van vandaag willen technologie die inspeelt op de aldoor veranderende behoeften van hun gezinnen. Daarom werken onze innovators aan de Philips AVENT Smart Baby Monitor die aangesloten is op en aangestuurd wordt door een smartphone, zodat ouders altijd in contact staan met hun baby. Het is ook gekoppeld aan ons revolutionaire verlichtingssysteem Philips Hue waarin baby's helemaal opgaan, met 'verlichtingsrecepten' die de juiste sfeer oproepen als het tijd is om te drinken, om te gaan slapen of juist om wakker te worden.
Met het 'Internet der Dingen' zit de consument aan de knoppen en kunnen wij als Philips onze producten persoonlijker, relevanter en nuttiger maken dan ooit tevoren. De consument heeft altijd centraal gestaan bij wat we doen. Deze netwerkwereld biedt Philips nieuwe manieren om consumenten te helpen gezonder te leven en van het leven te genieten.
Philips voert inmiddels real-time 'conversaties' met onze consumenten om het potentieel van onze proposities te maximaliseren, zodat we ons productaanbod beter op hun behoeften kunnen afstemmen.
Dankzij deze holistische en dynamische manier van innoveren heeft Philips meer dan ooit oog voor de consument.
In steden over de hele wereld is luchtkwaliteit van cruciaal belang om gezond te leven, nu allergieën en ademhalingsproblemen om zich heen grijpen. Dankzij onze grondige inzichten in wat consumenten bezighoudt weten we dat mensen in megasteden als Shanghai en Berlijn de luchtkwaliteit in hun huis willen begrijpen en controleren, waar ze ook zijn. Dus ontwierpen we de Philips Smart Air Purifier, waarmee gezinnen de luchtkwaliteit in huis in realtime kunnen meten en regelen via hun smartphone.
De digitale ouders van vandaag willen technologie die inspeelt op de aldoor veranderende behoeften van hun gezinnen. Daarom werken onze innovators aan de Philips AVENT Smart Baby Monitor die aangesloten is op en aangestuurd wordt door een smartphone, zodat ouders altijd in contact staan met hun baby. Het is ook gekoppeld aan ons revolutionaire verlichtingssysteem Philips Hue waarin baby's helemaal opgaan, met 'verlichtingsrecepten' die de juiste sfeer oproepen als het tijd is om te drinken, om te gaan slapen of juist om wakker te worden.
Met het 'Internet der Dingen' zit de consument aan de knoppen en kunnen wij als Philips onze producten persoonlijker, relevanter en nuttiger maken dan ooit tevoren. De consument heeft altijd centraal gestaan bij wat we doen. Deze netwerkwereld biedt Philips nieuwe manieren om consumenten te helpen gezonder te leven en van het leven te genieten.
Philips voert inmiddels real-time 'conversaties' met onze consumenten om het potentieel van onze proposities te maximaliseren, zodat we ons productaanbod beter op hun behoeften kunnen afstemmen.
Dankzij deze holistische en dynamische manier van innoveren heeft Philips meer dan ooit oog voor de consument.
In steden over de hele wereld is luchtkwaliteit van cruciaal belang om gezond te leven, nu allergieën en ademhalingsproblemen om zich heen grijpen. Dankzij onze grondige inzichten in wat consumenten bezighoudt weten we dat mensen in megasteden als Shanghai en Berlijn de luchtkwaliteit in hun huis willen begrijpen en controleren, waar ze ook zijn. Dus ontwierpen we de Philips Smart Air Purifier, waarmee gezinnen de luchtkwaliteit in huis in realtime kunnen meten en regelen via hun smartphone.
De digitale ouders van vandaag willen technologie die inspeelt op de aldoor veranderende behoeften van hun gezinnen. Daarom werken onze innovators aan de Philips AVENT Smart Baby Monitor die aangesloten is op en aangestuurd wordt door een smartphone, zodat ouders altijd in contact staan met hun baby. Het is ook gekoppeld aan ons revolutionaire verlichtingssysteem Philips Hue waarin baby's helemaal opgaan, met 'verlichtingsrecepten' die de juiste sfeer oproepen als het tijd is om te drinken, om te gaan slapen of juist om wakker te worden.
Met het 'Internet der Dingen' zit de consument aan de knoppen en kunnen wij als Philips onze producten persoonlijker, relevanter en nuttiger maken dan ooit tevoren. De consument heeft altijd centraal gestaan bij wat we doen. Deze netwerkwereld biedt Philips nieuwe manieren om consumenten te helpen gezonder te leven en van het leven te genieten.
Philips voert inmiddels real-time 'conversaties' met onze consumenten om het potentieel van onze proposities te maximaliseren, zodat we ons productaanbod beter op hun behoeften kunnen afstemmen.
Dankzij deze holistische en dynamische manier van innoveren heeft Philips meer dan ooit oog voor de consument.
In steden over de hele wereld is luchtkwaliteit van cruciaal belang om gezond te leven, nu allergieën en ademhalingsproblemen om zich heen grijpen. Dankzij onze grondige inzichten in wat consumenten bezighoudt weten we dat mensen in megasteden als Shanghai en Berlijn de luchtkwaliteit in hun huis willen begrijpen en controleren, waar ze ook zijn. Dus ontwierpen we de Philips Smart Air Purifier, waarmee gezinnen de luchtkwaliteit in huis in realtime kunnen meten en regelen via hun smartphone.
De digitale ouders van vandaag willen technologie die inspeelt op de aldoor veranderende behoeften van hun gezinnen. Daarom werken onze innovators aan de Philips AVENT Smart Baby Monitor die aangesloten is op en aangestuurd wordt door een smartphone, zodat ouders altijd in contact staan met hun baby. Het is ook gekoppeld aan ons revolutionaire verlichtingssysteem Philips Hue waarin baby's helemaal opgaan, met 'verlichtingsrecepten' die de juiste sfeer oproepen als het tijd is om te drinken, om te gaan slapen of juist om wakker te worden.
Met het 'Internet der Dingen' zit de consument aan de knoppen en kunnen wij als Philips onze producten persoonlijker, relevanter en nuttiger maken dan ooit tevoren. De consument heeft altijd centraal gestaan bij wat we doen. Deze netwerkwereld biedt Philips nieuwe manieren om consumenten te helpen gezonder te leven en van het leven te genieten.
Philips voert inmiddels real-time 'conversaties' met onze consumenten om het potentieel van onze proposities te maximaliseren, zodat we ons productaanbod beter op hun behoeften kunnen afstemmen.
Dankzij deze holistische en dynamische manier van innoveren heeft Philips meer dan ooit oog voor de consument.
In steden over de hele wereld is luchtkwaliteit van cruciaal belang om gezond te leven, nu allergieën en ademhalingsproblemen om zich heen grijpen. Dankzij onze grondige inzichten in wat consumenten bezighoudt weten we dat mensen in megasteden als Shanghai en Berlijn de luchtkwaliteit in hun huis willen begrijpen en controleren, waar ze ook zijn. Dus ontwierpen we de Philips Smart Air Purifier, waarmee gezinnen de luchtkwaliteit in huis in realtime kunnen meten en regelen via hun smartphone.
De digitale ouders van vandaag willen technologie die inspeelt op de aldoor veranderende behoeften van hun gezinnen. Daarom werken onze innovators aan de Philips AVENT Smart Baby Monitor die aangesloten is op en aangestuurd wordt door een smartphone, zodat ouders altijd in contact staan met hun baby. Het is ook gekoppeld aan ons revolutionaire verlichtingssysteem Philips Hue waarin baby's helemaal opgaan, met 'verlichtingsrecepten' die de juiste sfeer oproepen als het tijd is om te drinken, om te gaan slapen of juist om wakker te worden.
Met het 'Internet der Dingen' zit de consument aan de knoppen en kunnen wij als Philips onze producten persoonlijker, relevanter en nuttiger maken dan ooit tevoren. De consument heeft altijd centraal gestaan bij wat we doen. Deze netwerkwereld biedt Philips nieuwe manieren om consumenten te helpen gezonder te leven en van het leven te genieten.