mrt 28, 2019

De snelste snoerloze stofzuiger met 3-in-1 reiniging, Philips SpeedPro Max Aqua

Eindhoven – Onovertroffen snelheid, 3-in-1 reiniging, en een ongeëvenaarde luchtstroom – de Philips SpeedPro Max Aqua maakt gebruik van innovatieve technologie voor de beste schoonmaakbeurt. Een krachtig 360° mondstuk en een uniek stofzuig- en dweilsysteem maken van dit toestel het nieuwe, favoriete huishoudapparaat! Je vangt nog meer vuil op, in nog minder tijd. Het perfecte excuus om tijd vrij te maken voor de dingen die je écht graag doet.

Innovatieve en unieke stofzuiger met dweilsysteem

Gebruik het stofzuig- en dweilmonstuk voor een 2 in 1 reiniging. Je stofzuigt en dweilt de vloer in één beweging. Het unieke stofzuig- en dweilsysteem regelt de hoeveelheid water die wordt vrijgelaten voor optimale vochtigheid op alle harde vloeren tijdens het schoonmaken. Klik het dweilsysteem eenvoudig los om bijvoorbeeld tapijt te stofzuigen. Last van hardnekkige vlekken? Met de Aquaboost-functie heb je zelf onder controle wanneer je meer water nodig hebt. Druk het pedaal eenvoudig in voor extra watertoevoer om hardnekkige vlekken of opgedroogd vuil te verwijderen. Zo kan je tot maar liefst 99%[2] bacteriën verwijderen. De Philips SpeedPro Max Aqua is gemakkelijk te bedienen, handig en efficiënt. Zo houd je je huis netjes zonder enige moeite.

Snel want elke beweging telt

Philips SpeedPro Max Aqua biedt de snelste snoerloze 3-in-1 reinigingservaring ooit dankzij het baanbrekende 360° mondstuk, de digitale PowerBlade-motor en de PowerCyclone 8-technologie. Het 360° mondstuk zorgt voor een superieure luchtstroom en zuigt stof en vuil in no-time op. Zijn grootste troef? Hij zuigt niet alleen als je het toestel voorwaarts beweegt, maar ook achterwaarts en zijwaarts. Bovendien vangt het geavanceerde driedelige filtersysteem tot 100%[1] fijnstof, bacteriën en allergenen op. Efficiëntie ten top.

• 25.5V lithium-ionenbatterij
  • Tot 75 minuten gebruiksduur op normale stand
  • Digitaal display met snelheid en batterijgebruik
  • Geschikt voor dierenharen dankzij de draaiende borstels.

[1] Based on external lab test WFC http://www.foodconsultant.nl/nl/

[2] Tested by external agency, using water and detergent.

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG; AEX: PHIA) is een toonaangevende aanbieder van gezondheidstechnologie die zich richt op het verbeteren van de gezondheid van mensen en het bereiken van betere zorgresultaten binnen het gehele gezondheidscontinuüm, van gezond leven en preventie tot diagnostiek, behandeling en thuiszorg. Philips maakt gebruik van geavanceerde technologieën en diepgaand inzicht in klinische toepassingen en de behoeften van consumenten om geïntegreerde oplossingen te ontwikkelen. Het hoofdkantoor van Philips is gevestigd in Nederland. De onderneming is marktleider op het gebied van diagnostische beeldvorming, beeldgestuurde behandelingen, medische IT-toepassingen, patiëntbewaking, thuiszorgsystemen en gezondheidstoepassingen voor consumenten. Met wereldwijd circa 77.000 medewerkers en verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen genereerden de activiteiten op het gebied van gezondheidstechnologie in 2018 een omzet van 18,1 miljard euro. Voor nieuws over Philips kunt u terecht op www.philips.nl/nieuwscentrum.

Media assets