7 september 2017

Voor alle foodies: nieuwe Philips Airfryer XXL, nu met innovatieve vetverwijderaar; net zo mals en knapperig!

De gezondste manier van frituren door het verwijderen van overtollig vet1

• Optimale crispy bite – nu ook met warmhoudmodus
  • Krachtiger2 en een grotere maat - XXL gezinsformaat
  • Eenvoudig in gebruik en supersnel schoon
Eindhoven, september 2017 – Philips introduceert de krachtigste3 Airfryer ooit voor iedereen die gezond wil eten, maar geen concessie wil doen tijdens het koken. Door de vernieuwde Twin TurboStar-technologie blijft de smaak optimaal bewaard, terwijl vet actief uit gerechten wordt verwijderd. Het verwijderde vet wordt dan opgevangen in een bakje en deze kan eenvoudig geleegd en schoongemaakt worden. Ondanks dat je nauwelijks olie hoeft te gebruiken worden de gerechten en snacks net zo knapperig en goudbruin als je gewend bent, maar bevatten tot wel 90% minder vet.4 Zo kun je gemakkelijk en lekker grillen, bakken, braden en frituren en hoef je geen verleiding te weerstaan; geniet!

De optimale crispy bite – nu ook met warmhoudmodus

De Philips Airfryer XXL heeft een extra groot gezinsformaat en is snel opgewarmd. Dankzij de warme lucht worden gerechten gelijkmatig bereid – ook al worden de ingrediënten opeengestapeld. Zijn de zoete aardappelfrietjes of Aziatische viskroketjes iets te vroeg klaar? Dan kunnen ze tot wel 30 minuten warm gehouden worden met de speciale warmhoudmodus.

Eenvoudig in gebruik en super snel schoon

De Airfryer XXL is gebruiksvriendelijk en beschikt over vijf voorgeprogrammeerde kookprogramma’s die een optimale bereiding ondersteunen. Het apparaat beschikt over een QuickClean-mand met antiaanbaklaag en het uitneembare rooster is binnen een handomdraai weer schoon. Bovendien zijn alle verwijderbare onderdelen vaatwasmachinebestendig - die bekende frituurgeur behoort officieel tot het verleden.

Prijs en beschikbaarheid

De Philips XXL Avance (zwart/digitaal), inclusief receptenboekje voor je Airfryer recepten, is verkrijgbaar vanaf september 2017 en heeft een adviesprijs van € 289,99. De analoge versie is verkrijbaar in wit of zwart tegen een adviesprijs van € 269,99. Klik hier hier voor meer informatie over de verschillende uitvoeringen en extra accessoires.

1 Vergeleken met het vetgehalte van kip en varkensvlees ten opzichte van frituurpannen met minder vet.

2 Gebaseerd op het aantal Watt van de motor en het verwarmingselement, de hoogst gemeten onder de grote friteuses met een laag vetgehalte.

3 Gebaseerd op het aantal Watt van de motor en het verwarmingselement, de hoogst gemeten onder de grote friteuses met een laag vetgehalte.

4 In vergelijking met verse frites bereid in een conventionele Philips-frituurpan

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) is a leading health technology company focused on improving people's health and enabling better outcomes across the health continuum from healthy living and prevention, to diagnosis, treatment and home care. Philips leverages advanced technology and deep clinical and consumer insights to deliver integrated solutions. Headquartered in the Netherlands, the company is a leader in diagnostic imaging, image-guided therapy, patient monitoring and health informatics, as well as in consumer health and home care. Philips' health technology portfolio generated 2016 sales of EUR 17.4 billion and employs approximately 70,000 employees with sales and services in more than 100 countries. News about Philips can be found at www.philips.com/newscenter.

Meer informatieMinder informatie

Onderwerpen