Nog niet Summerproof? Get ready met de ontharingsproducten van Philips

18 juli 2016

Eindhoven – Nu het mooie weer Nederland eindelijk heeft bereikt, wordt het tijd voor zomerse jurkjes en dagen op het strand. Philips heeft de ultieme ontharingsproducten waarmee je binnen no time gladde en verzorgde benen hebt die gezien mogen worden. Met de SatinShave Prestige, Satinelle Prestige of Lumea Essential kan je dagenlang, wekenlang of maandenlang genieten van een gladde huid.

Met Philips’ meest geavanceerde scheersysteem SatinShave Prestige geniet je van een gladde en comfortabele scheerbeurt van benen en lichaam zonder irritatie. Met zachte kussentjes aan beide kanten van het scheerhoofd scheer je zo comfortabel dat je iedere dag kunt scheren, maar dankzij het Multiflex scheerhoofd met dubbel scheerblad scheer je zo glad dat het niet hoeft. Het Multiflex scheerhoofd zorgt voor optimaal contact met de huid dankzij bewegende scheerbladen en een flexibele hals. De dubbele scheerbladen zorgen ervoor dat minder haren worden gemist voor een optimaal effect. Dus mocht je overvallen worden door het mooie weer in Nederland, met één snelle scheerbeurt met de SatinShave Prestige kan je dagenlang genieten van een gladde huid.

Wil je nog langer genieten van een gladde huid dan is de Satinelle Prestige epilator de perfecte keuze. De Satinelle Prestige epilator is ontworpen om zelfs de fijnste haartjes moeiteloos en efficiënt te verwijderen voor een wekenlang zijdezachte huid. De ergonomische vormgeving met de kenmerkende S-vormige handgreep zorgt ervoor dat haartjes moeiteloos worden verwijdert. Eenvoudiger en efficiënter ontharen wordt mogelijk door de huid vooraf eerst te exfoliëren en ter ontspanning na de behandeling te masseren. Met het oog daarop wordt de Philips Satinelle Prestige geleverd met 10 accessoires, waaronder een exfolieerborstel en een massagekop om een optimale ontharingsbehandeling te waarborgen. Door de Philips Satinelle Prestige te gebruiken als onderdeel van de regelmatige huidverzorging komt een langdurig gladde en stralende zachte huid binnen handbereik voor elke vrouw en kom je de zomer zorgeloos door.

Voor maandenlang genieten van een gladde huid biedt de Lumea Essential een uitkomst. Met de hulp van huidexperts en dermatologen is de IPL-technologie (Intense Pulsed Light) geschikt gemaakt voor veilig, effectief en eenvoudig thuisgebruik. IPL is een innovatieve en geavanceerde ontharingsmethode op basis van licht. Zachte lichtimpulsen zorgen, indien regelmatig gebruikt1, dag in dag uit voor een zijdezachte huid en teruggroei van haar op het lichaam en gezicht wordt geleidelijk verminderd. De Lumea Essential is ideaal voor het verwijderen van haar op het gezicht (bovenlip en kin) en lichaamsdelen zoals benen, oksels, bikinilijn, buik en armen.

Waar je voorkeur ook naar uit gaat, met de Philips ontharingsproducten ben je helemaal klaar voor de zomer!

1 Voor een langdurig gladde en haarloze huid is het belangrijk de Lumea Essential de eerste twee maanden eens in de twee weken te gebruiken. Na deze eerste behandelingen kan het proces elke vier tot acht weken worden herhaald om de huid glad en haarvrij te houden.

Verkrijgbaarheid

Philips SatinShave Prestige BRL180 is verkrijgbaar voor een consumentenadviesprijs van 69,99 euro
Bekijk alle ladyshaves https://www.philips.nl/c-m-pe/ontharing/ladyshaves/nieuwste

Philips Satinelle Prestige BRE651/00 is verkrijgbaar voor een consumentenadviesprijs van 99,99 euro

Voor meer informatie zie https://www.philips.nl/c-m-pe/ontharing/satinelle-epilator

Philips Lumea Essential BRI864/00 is verkrijgbaar voor een consumentenadviesprijs van 229,99 euro

Voor meer informatie zie https://www.philips.nl/c-m-pe/ontharing/lumea-ipl

Philips Benelux

Laura Seikritt

Senior Public Relations Lead Personal Health Benelux

Tel.: +31 6 20740318

E-mail: laura.seikritt@philips.com

Over Koninklijke Philips N.V.:

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG; AEX: PHI) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Het hoofdkantoor van Philips is gevestigd in Nederland. De onderneming boekte in 2015 een omzet van 24,2 miljard euro, heeft wereldwijd circa 104.000 medewerkers in dienst, en beschikt over verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming heeft een leidende positie op het gebied van cardiologie, spoedeisende zorg en zorg op afstand, energiezuinige verlichting en nieuwe verlichtingstoepassingen, en op het gebied van scheerapparaten en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.com/nieuwscentrum.