Nieuwscentrum

Versla de winterdip in het EnergyUp Café

Starbucks en Philips werken samen om klanten een boost energie te geven

januari 25, 2016

Amsterdam, Nederland – Vanaf vandaag zijn diverse Starbucks winkels in Nederland omgetoverd tot EnergyUp Cafés. Tot en met 28 februari zijn deze winkels uitgerust met de Philips EnergyUp lampen, om zo Starbucks fans een extra dosis energie te geven en de winter blues te verslaan.

Een dubbele boost aan energie in het EnergyUp Café
Onze drukke levensstijl vraagt om constante topprestaties, de hele dag door. Niet zo gek dus dat zelfs de fitste persoon last kan hebben van energiedipjes. Zeker in de wintermaanden, wanneer de dagen donker zijn, lukt het niet altijd om voldoende daglicht tot ons te nemen. Terwijl dat juist van belang is voor een optimale energiehuishouding, humeur en welzijn. Om Starbucks fans een extra dosis energie te geven tijdens de winterdagen, zijn diverse Starbucks winkels uitgerust met de Philips EnergyUp lampen. Deze lamp gebruikt de kracht van natuurlijk daglicht om zo de de energievoorraad aan te vullen en alertheid en het humeur te verbeteren. Dit maakt het EnergyUp Café de perfecte hangout en werkplek om je batterij weer op te laden onder het genot van je favoriete Starbucks drankje.

Genoeg energie voor de hele dag

De Philips EnergyUp lamp revitaliseert het lichaam en bevordert een goed humeur in slechts 20 tot 30 minuten*, door de lamp simpelweg op armlengte te positioneren zodat het licht in de ogen schijnt. Deze natuurlijke energiebron past bij een gezonde levensstijl en helpt je op te starten in de ochtend of na je lunchdip. Het ondersteunt bovendien het behoud van een uitgebalanceerde energievoorraad gedurende de dag.

Samantha Yarwood, marketing director EMEA Starbucks, zegt: “De partnership met Philips geeft een extra dimensie aan het Starbucks ‘third place’ concept, waar Starbucks fans, naast hun huis of werkplek, samen kunnen komen met vrienden, collega’s of buren onder het genot van hun favoriete kop koffie. Met het EnergyUp Café hopen wij onze klanten te verrassen en hen te helpen hun batterij weer op te laden tijdens de donkere januari en februari maanden.”

NIEUW: Coconut Caffè Latte om bij op te warmen
Naast de energieke EnergyUp Cafés heeft Starbucks deze winter de Coconut Caffè Latte geïntroduceerd. Dit drankje is verkrijgbaar in alle winkels door het land en is de perfecte combinatie van klassieke Starbucks  espresso en zachte kokosmelk.

Philips klanten worden in deze koude wintermaanden getrakteerd op een gratis Starbucks drankje wanneer zij er één voor een vriend of vriendin kopen . Zo kunnen zij samen de nieuwe Cononut Caffè Latte proberen of simpelweg genieten van hun favoriete Starbucks koffie in alle Starbucks winkels in Nederland. Fans worden op hun beurt door Philips in de watten gelegd en ontvangen 10% korting bij aankoop van een Philips EnergyUp lamp (voor meer informatie en algemene voorwaarden voor beide acties verwijzen wij door naar Philips.nl/lichttherapie.

Locaties EnergyUp Café:
Starbucks The Bank, Rembrandtplein – Utrechtsestraat 9 Amsterdam
Starbucks Overtoom – Overtoom 72, Amsterdam
Starbucks Hollandse Toren – Hollandse Toren 97, Utrecht
Starbucks Grote Markt – Grote Markt 44, Den Haag
Wanneer: 25 januari – 28 februari 2016

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met:

Philips
Anne-Marie Sleurink
Public Relations Manager Personal Health
Tel. +31 6 22 30 65 29
E-mail: anne-marie.sleurink@philips.com

Starbucks press office
Edelman voor Starbucks Coffee Company
Martijn van Amersfoort
T: 020 3010 980
E: Martijn.vanAmersfoort@edelman.com

Over Koninklijke Philips N.V.:

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG; AEX: PHI) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Het hoofdkantoor van Philips is gevestigd in Nederland. De onderneming boekte in 2014 een omzet van 21,4 miljard euro, heeft wereldwijd circa 106.000 medewerkers in dienst, en beschikt over verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming heeft een leidende positie op het gebied van cardiologie, spoedeisende zorg en zorg op afstand, energiezuinige verlichting en nieuwe verlichtingstoepassingen, en op het gebied van scheerapparaten en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.

Over Starbucks

Sinds 1971 zijn wij bij Starbucks Coffee Company toegewijd aan het op duurzame wijze kopen en branden van de hoogste kwaliteit arabica koffie. Het bedrijf heeft vestigingen over de hele wereld en is de voornaamste koffiebrander en retailer van kwaliteitskoffie in de wereld. Door te streven naar perfectie en trouw te blijven aan onze principes, brengen we de unieke Starbucks Experience voor elke klant tot leven. Wij nodigen u uit om de Starbucks Experience met ons te delen in één van onze vestigingen of via Starbucks.com.

You are about to visit a Philips global content page

Continue

U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.