Nieuwscentrum

Snel en eenvoudig gezonde en verse sapjes maken met de nieuwe slowjuicer van Philips

Nieuwe Avance Collection Micro Juicer van Philips perst het maximale* uit fruit en groenten en kan binnen één minuut worden schoongespoeld

november 23, 2015

Eindhoven, Nederland – Philips, wereldwijd nummer één op het gebied van sap-persen¹ lanceert vandaag de nieuwe Micro Juicer. De nieuwe Micro Juicer van Philips is ontworpen als de perfecte oplossing om dagelijks het maximale* uit fruit en groenten te  halen: de slowjuicer beschikt over tijdbesparende en innovatieve functies om het zelf persen van gezonde en verse sapjes zo eenvoudig mogelijk te maken.

Het ontwerp van de nieuwe Micro Juicer maakt het mogelijk om de maximale* hoeveelheid sap en voedingsstoffen uit fruit en groenten en zelfs noten, zaden en pitten te halen. In slechts drie stappen kunnen consumenten dit resultaat bereiken: eerst worden de ingrediënten tot kleine stukjes verwerkt dankzij de MicroMasticating-technologie, waarna ze in een perskamer meermaals worden fijngeperst. Ten slotte worden in een hogedrukzone duizenden cellen opengebroken die boordevol essentiële vitamines, voedingsstoffen en vezels zitten voor een gezond en uitgebalanceerd dieet. Dankzij de kleine maar krachtige maalonderdelen van het apparaat kan fruit tot maar liefst 90% worden uitgeperst², waardoor alle positieve bestanddelen vrijkomen.

Geen zeef, en schoon binnen een minuut
Het innovatieve ontwerp van de Micro Juicer bevat geen zeef, hierdoor kan de Micro Juicer binnen één minuut eenvoudig schoongemaakt worden. De onderdelen kunnen eenvoudig worden afgespoeld en er is geen borstel nodig. Ondanks dat er geen zeef inzit stroomt het sap ongehinderd het glas in. De filter verwijdert namelijk alle ongewenste delen van het sap en zorgt ervoor dat er enkel voedsaam sap overblijft. En dankzij de geïntegreerde antidruppelstop blijft het aanrecht met een simpele druk op de knop brandschoon.

De Micro Juicer is zo ontworpen dat het op elk aanrecht past en heeft daarom een kleine en smalle voetafdruk. Op het moment dat de juicer niet wordt gebruikt, kunnen de afneembare onderdelen handig in het pulpreservoir worden opgeborgen. De Micro Juicer wordt geleverd met een uitgebreid receptenboekje³ vol voedingskundige tips en ideeën en heerlijke saprecepten

Belangrijkste functies en kenmerken van de Philips Micro Juicer:

• Met de innovatieve MicroMasticating technologie haal je tot wel 90%* uit je favoriete fruit. De cellen van de groente en het fruit worden geopend, waardoor je zoveel mogelijk uit je favoriete ingrediënten haalt. Hierdoor maak je eenvoudig sap van ingredienten zoals bananen, mango’s, maar ook bladgroente en noten. Kortom, heerlijk sap met vitamines en vezels voor een goede gezondheid!
  • Geen zeef dus eenvoudig schoonmaken: Het innovatieve ontwerp van de Micro Juicer bevat geen zeef. Dit betekent dat de Micro juicer heel eenvoudig schoon te maken is. Sterker nog, binnen 1 minuut! Je spoelt de onderdelen eenvoudig uit en je hebt geen borstel nodig. De innovatieve antidruppelstop zorgt ervoor dat het aanrecht schoon blijft.
  • De afneembare onderdelen kunnen handig in het pulpreservoir worden geplaatst wanneer het apparaat niet in gebruik is.
  • De kleine en smalle voetafdruk zorgt ervoor dat de slowjuicer op elk aanrecht past.

De Micro Juicer van Philips is in de winkel verkrijgbaar vanaf 1 December 2015 met een adviesprijs van 329,99 euro  Zie voor meer informatie: www.philips.nl/slowjuicer

*tot 90% extractie uit fruit. Interne tests, steeds uitgevoerd met 1000 gram druiven, appels, zwarte bessen, aardbeien, tomaten, watermeloen, sinaasappels en granaatappels

¹ Bron: Euromonitor International Ltd; editie 2015 voor de detailhandel – omzetvolumes detailhandel in 2013 en 2014.
² Op basis van interne tests met resp. 1000 g druiven, appels, bramen, aardbeien, tomaten, sinaasappels, granaatappelpitten en watermeloen.
³ De modellen HR1896 en HR1897 worden geleverd met een receptenboekje met veertig recepten; het receptenboekje bij de modellen HR1894 en HR1895 bevat twintig recepten.

Philips Avance Collection Micro Juicer

Anne-Marie Sleurink
Public Relations Manager Personal Health Philips Benelux
+31 622 30 65 29 / anne-marie.sleurink@philips.com

Over Koninklijke Philips N.V.:

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG; AEX: PHI) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Het hoofdkantoor van Philips is gevestigd in Nederland. De onderneming boekte in 2014 een omzet van 21,4 miljard euro, heeft wereldwijd circa 108.000 medewerkers in dienst, en beschikt over verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming heeft een leidende positie op het gebied van cardiologie, spoedeisende zorg en zorg op afstand, energiezuinige verlichting en nieuwe verlichtingstoepassingen, en op het gebied van scheerapparaten en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.

You are about to visit a Philips global content page

Continue

U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.