Nieuwscentrum

Transformeer elke ruimte met de nieuwe Philips Hue Lightstrip Plus

Flexibele verlichting met uitgebreid kleurenpalet voor een ontspannen en energieke sfeer

september 3, 2015

Eindhoven, Nederland – Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHIA), de grootste aanbieder van verlichtingsproducten en -oplossingen ter wereld breidt zijn Philips Hue serie draadloze LED verlichting uit met de nieuwe Philips Hue Lightstrip Plus.  Hiermee biedt Philips sfeervolle en innovatieve verlichting die kan worden gevormd, gebogen, gesneden en verlengd tot 10 meter. Met een rijk kleurenpalet – van fraai wit tot koel blauw, warm geel-wit en sfeervol gekleurd licht – is Philips Hue Lightstrip Plus een krachtige lichtbron van de hoogste kwaliteit die helder genoeg is om de uitstraling van een ruimte volledig te veranderen.

“Met Philips Hue Lightstrip Plus willen we mensen aanmoedigen om echt creatief en interactief om te gaan met verlichting”, vertelt Leonardo Avezzano, Product Marketing Director voor Philips Hue. “Dankzij het verlengbare ontwerp in combinatie met de netwerkfunctionaliteit, het uitgebreide kleurenpalet en de hoge lichtopbrengst kunnen mensen verlichting nu nog eenvoudiger gebruiken om overal in huis de gewenste ervaring en sfeer te creëren.”

Eindeloze mogelijkheden
De  Philips Hue Lightstrip Plus is zelfklevend en kan eenvoudig worden geïnstalleerd. Plaats Philips Hue Lightstrip Plus bijvoorbeeld op de vloer van een gang en kies voor een fraaie tint wit licht om een gevoel van ruimtelijkheid creëren; laat de strip langs de rand tussen wand en plafond lopen om de hele kamer te verlichten voor een volledig andere uitstraling; of leg de strip langs planken en kasten voor stijlvolle sfeerverlichting.

Philips Hue Lightstrip Plus is vanaf 6 oktober 2015 verkrijgbaar als twee meter lange strip inclusief adapter met een adviesprijs  van € 79,95 en als één meter lange uitbreidingsstrips met een adviesprijs van € 24,95. Kijk voor meer informatie op http://www2.meethue.com/nl-nl/.

Philips Hue Lightstrip Plus

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met:

Anne-Marie Sleurink
External Communications Manager a.i.
Tel. +31 6 22 30 65 29
E-mail: anne-marie.sleurink@philips.com.

Over Koninklijke Philips N.V.:

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG; AEX: PHI) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Het hoofdkantoor van Philips is gevestigd in Nederland. De onderneming boekte in 2014 een omzet van 21,4 miljard euro, heeft wereldwijd circa 108.000 medewerkers in dienst, en beschikt over verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming heeft een leidende positie op het gebied van cardiologie, spoedeisende zorg en zorg op afstand, energiezuinige verlichting en nieuwe verlichtingstoepassingen, en op het gebied van scheerapparaten en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum..

You are about to visit a Philips global content page

Continue

U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.