Nieuwscentrum

Nieuwe Philips videoblog #MyStyleTour geeft een kijkje in het leven van Imke

maart 4, 2015

Eindhoven – Philips streeft ernaar producten te bieden die het leven beter maken, op het gebied van gezondheid en welzijn. Met de nieuwe videoblog #MyStyleTour van Philips Consumer Lifestyle wil het merk laten zien hoe de nieuwste producten deze rol vervullen in het dagelijks leven. In de videoblog volgt de kijker Imke Walenberg, stylist en blogger aka Stijlmeisje. Voor en met Philips gaat Imke op ontdekkingstocht in Kaapstad, waar zij voor drie maanden leeft en werkt. In een serie van vier thematische videoblogs krijgen nieuwe Philips producten een subtiele figurantenrol.

Imke werd door Philips gevraagd haar tijdelijke leven in Kaapstad op video vast te leggen en te laten zien hoe producten een bijdrage leveren aan haar dagelijks leven. Diverse producten passeren de revue zoals een robotstofzuiger, een heteluchtfriteuse en slimme beautytools. “Imke staat in deze videoblog symbool voor de consument waar we ons met onze innovaties op richten. In de videoblog MyStyleTour willen we de kwaliteit en toegevoegde waarde van nieuwe consumentenproducten op een authentieke en vernieuwende manier laten zien”, aldus Saskia Maas, Public Relations manager bij Philips. “We willen met deze videoblog consumenten vooral een sfeer en gevoel meegeven.”

In tijden waarin elke dag nieuwe producten en diensten worden aangeboden wil Philips het verschil maken met producten die daadwerkelijk een verschil maken, de gezondheid verbeteren en het welzijn verhogen. De videoblog vormt een ondersteunende rol in de lancering van nieuwe producten die vanaf maart op de markt komen. Via Facebook, Twitter en Instagram gaat Philips consumenten kennis laten maken met de MyStyleTour videoblog.

De eerste MyStyleTour videoblog is vanaf vandaag live op www.philips.nl/mystyletour en is een introductie op drie volgende videoblogs.

Saskia Maas
Senior Manager Public Relations, Philips Consumer Lifestyle
Tel: +31 (0)6 53408194
E-mail: saskia.maas@philips.com

Over Koninklijke Philips N.V.:

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG; AEX: PHI) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Het hoofdkantoor van Philips is gevestigd in Nederland. De onderneming boekte in 2014 een omzet van 21,4 miljard euro, heeft wereldwijd circa 105.000 medewerkers in dienst, en beschikt over verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming heeft een leidende positie op het gebied van cardiologie, spoedeisende zorg en zorg op afstand, energiezuinige verlichting en nieuwe verlichtingstoepassingen, en op het gebied van scheerapparaten en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.com/nieuwscentrum.

You are about to visit a Philips global content page

Continue

U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.