Nieuwscentrum

nov 28, 2019

Weer goud voor Philips en Hartstichting voor crowdfundingsplatform BuurtAED.nl

Gemiddelde leestijd: 2-4 minuten

Philips en de Hartstichting hebben deze week wederom goud gewonnen voor hun crowdfundingsplatform BuurtAED.nl. Eerder deze maand wonnen zij al een Effie Award, dit keer was het de gouden SponsorRing die blonk in Amsterdam. BuurtAED.nl won de prijs voor de beste campagne in 2019 in de categorie ‘Gesponsorde’.

 

“Dat deze campagne zo bijzonder is, blijkt wel uit het feit dat de aanmeldingen op BuurtAED.nl gewoon doorgaan zonder dat we actief campagne voeren. Zo zijn er in de afgelopen maand weer zo’n 100 Buurt AED’s bijgekomen. Het doel van een hartveiligere samenleving in combinatie met de eenvoudige manier waarop het opstarten van een actie werkt, brengt mensen in beweging. Zij zorgen ervoor dat hun omgeving, en daarmee de hele samenleving erop vooruit gaat”, vertelt Nanda Huizing, Head of Brand, Communications & Digital bij Philips Benelux.

Het doel van een hartveiligere samenleving in combinatie met de eenvoudige manier waarop het opstarten van een actie werkt, brengt mensen in beweging.

Nanda Huizing

Head of Brand, Communications & Digital bij Philips Benelux.

Philips en de Hartstichting hebben vorig jaar de handen ineengeslagen. Zij willen zich samen inspannen om de overlevingskans bij een hartstilstand te vergroten. De meeste mensen krijgen thuis een hartstilstand, dus hoe meer AED’s er in woonwijken hangen, hoe groter de overlevingskans is. Samen maken zij het met BuurtAED.nl mogelijk om op een makkelijke manier geld in te zamelen voor een kwalitatief goede AED. Philips legt daarbij een startbedrag in om het extra aantrekkelijk te maken.

Hoe kun jij helpen?

Op het crowdfunding platform BuurtAED.nl kun je eenvoudig geld inzamelen voor een AED in jouw buurt. Er loopt al in meer dan 4.600 buurten een actie, dus kijk eens op de website of jouw buurt er bij zit. Is er nog geen inzameling, start dan zelf een actie en zorg zo samen met de rest van Nederland voor een landelijk dekkend netwerk. 
Weer goud voor Philips en Hartstichting voor crowdfundingsplatform BuurtAED.nl

Over de SponsorRing

De SponsorRing is de jaarlijkse prijs voor de beste sponsorcases in Nederland. De missie van de Stichting SponsorRingen is om door middel van het jaarlijks uitreiken van prijzen voor dé beste sponsorcases het vakgebied sponsoring in de breedte te promoten en professionaliteit in de branche te stimuleren. 

Deel op social media

Onderwerpen

Contact

Tommie Dijstelbloem

Tommie Dijstelbloem

Woordvoerder Philips Benelux

Tel: +31 6 19 28 83 20