Gemiddelde leestijd: 3-5 minuten
Om Brainport Eindhoven ook internationaal meer bekendheid te geven, bezochten 40 getalenteerde technische studenten uit binnen- en buitenland een week lang de regio. Natuurlijk kwamen ze ook langs bij Philips. In Philips recent vernieuwde Customer Experience Center (CEC) in het Philips Innovation Center kregen de jongeren een rondleiding bij één van de belangrijkste productie- en innovatielocaties van het gezondheidstechnologiebedrijf. Ook werden ze uitgedaagd om zelf aan de slag te gaan.
Met 40 man en vrouw sterk arriveerden de jonge techneuten per touringcar bij Philips in Best. Na een korte introductie over de geschiedenis van Philips en de transitie naar een gezondheidstechnologiebedrijf, werden ze rondgeleid door het CEC. Hier kregen ze te zien en te horen hoe Philips mensen, gegevens en technologie in het hele gezondheidscontinuüm met elkaar verbindt.
Je krijgt de kans om met leeftijdsgenoten met dezelfde interesses om te gaan, maakt kennis met de nieuwste technische ontwikkelingen, en je ontmoet experts uit het vak.
Ekin Seçilmiş
18 jaar, Turkije
Investeringen in jong talent bepaalt ons succes in de toekomst. Kennis is voor Nederland onze belangrijkste ‘grondstof’. Brainport Eindhoven internationaal op de kaart zetten en nieuw talent aantrekken, uit binnen- en buitenland, is hierin van groot belang.
Hans de Jong
President Philips Nederland
In order to make Brainport Eindhoven better known internationally, 40 talented technical students from the Netherlands and abroad visited the region for a week. Of course they also visited Philips. In Philips recently renovated Customer Experience Center (CEC) in the Philips Innovation Center, the youngsters were given a tour of one of the most important production and innovation locations of the health technology company. They were also challenged to get to come up with technological innovations themselves.
The young technicians arrived at Philips in Best by coach. After a short introduction about the history of Philips, and the transition to a health technology company, they were shown around the CEC. Here they saw and heard how Philips connects people, data and technology throughout the health continuum.
You get the chance to be with like-minded peers. And you will see latest technological applications and meet professionals.
Ekin Seçilmiş
18 years old, Turkey
Investments in young talent determine our success in the future. Knowledge is the most important resource for the Netherlands. Putting Brainport Eindhoven on the international map and attracting new talent, from home and abroad, is very important in this respect.
Hans de Jong
President Philips Netherlands