Nieuwscentrum

jul 01, 2019

PSV onthult nieuw thuistenue met hulp van Philips-ambassadeurs

Gemiddelde leestijd: 2-4 minuten

   

PSV onthult het nieuwe thuistenue van seizoen 2019/ 2020 onder andere met hulp van drie Philips-ambassadeurs. Philips is met ingang van het nieuwe seizoen samen met vier andere Nederlandse topbedrijven -ASML, High Tech Campus Eindhoven, Jumbo Supermarkten, en VDL Groep- onder de naam ‘Metropoolregio Brainport Eindhoven’ als premium partner verbonden aan PSV. Het gezondheidstechnologiebedrijf zet drie ambassadeurs uit eigen gelederen in om het nieuwe tenue te introduceren. 
Afspelen

Philips-ambassadeurs

Clinical Field Manager Sander Waterbeek (44) viel als jonge jongen in slaap met een voetbal naast het hoofdkussen en zijn voetbalschoenen aan. “Dit unieke partnership met PSV is echt heel bijzonder, toen het nieuws bekend werd gemaakt was ik direct enthousiast. Het is dan ook een hele eer dat ik als ambassadeur namens Philips een bijdrage kan leveren aan het nog beter op de kaart zetten van Brainport Eindhoven.”
Sander Waterbeek
Amber Meeder
Ook Amber Meeder (24), Quality Engineer IGT, was er vroeg bij. “Ik steun PSV al van kleins af aan. Toen ik acht jaar was ben ik zelf gaan voetballen, eerst in een team bestaande uit jongens maar na een paar jaar waren er genoeg meisjes om een eigen team te starten. Als ambassadeur wil ik meer aandacht vragen voor het damesvoetbal én voor dames die in de techniek werken!”
Voor QMS Software Enginering Manager Joep Wiltschek (56) is PSV zijn tweede natuur. “Al meer dan veertig jaar heb ik een seizoenkaart. Vooral aan de wedstrijd tegen Vitesse, van zaterdag 23 april 2005, heb ik goede herinneringen. Niet alleen wonnen we met 3-0 en werden we voor de achttiende keer kampioen, dat Mark van Bommel als aanvoerder de kampioensschaal persoonlijk bij ‘Meneer Frits’ afleverde zorgde voor kippenvel.”
Joep Wiltschek

Uniek partnership

Het nieuwe partnership is een innovatieve samenwerking die zich richt op het snijvlak van innovatie, vitaliteit, entertainment, talentontwikkeling en -werving. De vijf bedrijven hebben de ambitie om samen de regio Brainport Eindhoven nóg prominenter op de kaart te zetten als wereldleider in kennis, hightech en innovatie. Deze samenwerking komt als ‘Metropoolregio Brainport Eindhoven’ tot uiting op de shirts van PSV.

 

“Brainport Eindhoven is van vitaal belang voor Philips en omgekeerd”, aldus Henk Valk, CEO Philips Benelux. “Deze samenwerking heeft voor ons als doel om de regio verder te versterken op het gebied van gezond blijven, gezond worden, en gezond leven.”

Deel op social media

Onderwerpen

Contact

Tommie Dijstelbloem

Tommie Dijstelbloem

Woordvoerder Philips Benelux

Tel: +31 6 19 28 83 20