Nieuwscentrum

jun 26, 2018

De Philips-campagne “Dutch MasterJuices” wint twee ‘bronze Lions’ tijdens Cannes Lions 2018

Gemiddelde leestijd: 1-3 minuten

      

Philips “Dutch MasterJuices”, een samenwerkingsproject tussen Ogilvy en haar sponsorpartner, het vermaarde Rijksmuseum, werd tijdens de jaarlijkse prijsuitreiking bekroond in de categorieën de PR Lions en Direct Lions.

 

Met deze campagne wilde Philips de aandacht vestigen op het belang van de consumptie van groente en fruit in een gezond en uitgebalanceerd dieet. 

 

Dutch Masterjuices stelt de vraag – zouden we het merken als dit belangrijke onderdeel van ons dieet plotseling werd weggenomen? In het kader van de campagne voor gezond leven werd een korte film uitgegeven waarin stillevens plotseling opduiken zonder de groente en het fruit, hetgeen leidt tot verbaasde en verraste blikken bij de museumbezoekers.

 

Terwijl de bezoekers zich afvragen wat er met de kunstwerken is gebeurd, verschijnt het ontbrekende fruit ten tonele in de vorm van vruchtensap, geïnspireerd op het meesterwerk Stilleven met bloemen en vruchten, ca. 1728 van Jan van Huysum uit het Rijksmuseum, zodat de bezoekers het kunstwerk kunnen ‘proeven’. 

Afspelen

Deel op social media

Onderwerpen

Contact

Elena Calamo Specchia

Elena Calamo Specchia

Philips Group Press Office

Tel: +31 6 25004735