Sponsorships

Philips sponsorships


Het is onze missie om de wereld om ons heen gezonder te maken. Maar we weten heel goed dat onze technologie niet het enige is dat kan helpen. Of het nu gaat om het benadrukken van de therapeutische kwaliteiten van kunst, het ondersteunen van diversiteit en verschillen of het stimuleren van een actief leven door middel van sport: wij grijpen elke gelegenheid aan om het leven nèt dat beetje beter te maken.

Steun voor acceptatie en diversiteit bij Pride


Wij zijn van mening dat iedereen het recht heeft om helemaal zichzelf te zijn. Openstaan voor elkaars verschillen en originaliteit is één manier om het leven mooier te maken.

Trotse sponsor van het Rijksmuseum


Wij zijn al sinds 2001 sponsor van het Rijksmuseum omdat kunst een zekere invloed heeft. Kunst roept emoties op, zet aan tot bezinning en stimuleert het algemene welzijn. Dit sponsorship onderschrijft onze overtuiging dat er altijd een manier is om het leven beter te maken.

Spelen om te winnen


PSV (Philips Sport Vereniging) werd opgericht in 1913 als een sportclub voor onze medewerkers. Een manier om hun leven beter te maken. Vanuit dit bescheiden begin is PSV uitgegroeid tot een van de meest succesvolle Nederlandse voetbalclubs aller tijden.

Sponsoring


We hebben een aantal vaste, langlopende initiatieven waar wij onze steun structureel aan verlenen. Deze zijn gerelateerd aan de onderwerpen innovatie, sport en cultuur. Denk dan bijvoorbeeld aan onze steun aan PSV en het Rijksmuseum. We ondersteunen ook goede doelen die passen bij de missie van de Philips Foundation. Deze stichting werkt samen met het Rode Kruis, Unicef en dit jaar in Nederland ook met de Hartstichting en Young Impact.

 

Daarnaast krijgen wij veel verzoeken voor sponsoring. Om te bepalen wat geschikte activiteiten zijn voor onze sponsoring, kijken wij naar een tweetal zaken.
 

  1. Levert deze activiteit een bijdrage aan onze visie op gezondheid en welzijn?
  2. Is de doelgroep die we bereiken breed genoeg?
     

Beantwoord uw verzoek tot sponsoring niet aan beide eisen, dan kunnen wij helaas niets voor u betekenen.

Weet u zeker dat u voldoet aan onze eisen voor sponsoring en wilt u een sponsorverzoek indienen? Stuur dan een mail met voldoende informatie (event, doel, datum, doelgroep) naar: Sponsoring.nl@philips.com. U krijgt dan binnen een week een reactie van ons.

Proefschriften


Wij hechten veel waarde aan een goede samenwerking tussen de medische beroepspraktijk en de medische industrie. Daarom reikt Philips jaarlijks de Frederik Philipsprijs uit aan degene die in Nederland het beste onderzoek heeft afgerond op het gebied van Klinisch Radiologische Beeldvormende en Interventie Technieken. Aan wie in Nederland het beste onderzoek heeft afgerond in de Nucleaire Geneeskunde reiken we jaarlijks de Woldringprijs uit. Deze prijzen bestaan uit een uniek kunstwerk en een cheque van € 7.500,00.
 

Doordat we deze prijzen jaarlijks uitreiken, ondersteunen wij geen individuele proefschriften. Om kans te maken op één van beide prijzen, verwijzen we u graag naar onze Awards-pagina. Hier staan alle voorwaarden en condities voor het meedoen aan de wedstrijd.