Count on us as your patients count on you

Philips Customer Services

 

Het is al lastig genoeg om grip te houden op het complexe en voortdurend veranderende zorglandschap van tegenwoordig. Het laatste waarmee u zich wilt bezighouden, is de vraag hoe u uw zorgsystemen optimaal laat functioneren. Wij zetten ons in om problemen op te lossen voordat ze zich voordoen, en zijn gemotiveerd om dag en nacht door te werken tot de klus is geklaard. Wanneer wij zorgen voor uw systeemonderhoud, kunt u zich richten op uw kerntaken: betere zorg leveren aan meer mensen tegen lagere kosten. Samen kunnen we zorgen voor een gezondere toekomst.

Contact
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

* Vereist veld
Meer informatie?

PerformanceBridge

 

PerformanceBridge envisions to provide you a forum to connect with dedicated experts, your global peers, intelligent tools and data analytics to inform your everyday decisions.

Performance improvement to achieve your triple aim goals
Philips Healthcare Services - Count on us as your patients count on you

Philips Customer Services - Count on us as your patients count on you

 

Philips Customer Services is altijd bereikbaar en staat altijd klaar om samen met uw teams te zorgen dat uw systemen optimaal functioneren, desgewenst zeven dagen per week.**
Ons flexibele diensten- en scholingsaanbod kan aan uw behoeften worden aangepast om uw interne teams te ondersteunen. Door met Philips in zee te gaan voor uw systeemonderhoud, kunt u zich bezighouden met uw kerntaken: betere zorg leveren aan meer mensen tegen lagere kosten.


** Minimaal een RightFit-contract is hiervoor vereist. Voorwaarden zijn van toepassing. Diensten zijn alleen beschikbaar in bepaalde landen en voor bepaalde producten.

Count on us as your patients count on you

Philips Customer Services

Altijd beschikbaar, altijd paraat

Wij werken samen met uw teams alsof we er deel van uitmaken en zorgen ervoor dat uw systemen optimaal functioneren, desgewenst zeven dagen per week.*

Inzicht in uw behoeften

 

Ons flexibele diensten- en scholingsaanbod kan aan uw behoeften worden aangepast om uw interne teams te ondersteunen.

Risico's delen, meer investeringsrendement

 

Ga met ons in zee voor optimale benutting en beschikbaarheid van uw systemen en maximaal rendement op uw lopende investeringen.

* Minimaal een RightFit-contract is hiervoor vereist. Voorwaarden zijn van toepassing. Diensten zijn alleen beschikbaar in bepaalde landen en voor bepaalde producten.

Onze service-mogelijkheden:

Uitgebreide ondersteuning

U krijgt toegang tot ons uitgebreide en stabiele wereldwijde netwerk van zo'n 7.000 technici met uiteenlopende vaardigheden. Uw organisatie kan profiteren van hun jarenlange ervaring en uitgebreide kennis en van de nieuwste innovaties op servicegebied. Onze technische experts fungeren ook als betrouwbare adviseurs om u te helpen de werkzaamheden te vereenvoudigen en de werkstroom te stroomlijnen, zodat u meer tijd hebt om u op uw patiënten te richten.

 

Met het grootste servicenetwerk in de Benelux is Philips in staat om u 24/7 bij te staan*. Of het nu gaat om een storing in het weekend of gepland onderhoud in de avonduren, wij kunnen u helpen met de continuïteit van uw bedrijfsvoering.

Wereldwijde infrastructuur en expertise, lokaal geleverd

Ongeacht uw strategische prioriteiten of behoeften op het gebied van dienstverlening, van Philips kunt u eersteklas dienstverlening, open communicatie en praktische samenwerking verwachten. Profiteer van onze expertise en diepgaande kennis van de gehele zorgketen. Vergroot uw bereik met Philips en onze bewezen netwerken van externe partijen.

Vergroot de beschikbaarheid van uw systemen door proactieve ondersteuning op afstand

Philips Remote Services helpt u om het maximale te halen uit uw beeldvormingsapparatuur van Philips of anderen, met zowel technische als medische ondersteuning door ervaren experts en minimale ongeplande uitvaltijd. Wanneer u kiest voor Philips Remote Services, worden uw systemen proactief bewaakt zodat veel problemen kunnen worden vastgesteld, gediagnosticeerd en opgelost zonder uw drukke schema in de war te schoppen – en voordat dit invloed heeft op de patiëntenzorg. Geavanceerde veiligheidsfuncties bieden bescherming voor uw netwerken, uw medische apparatuur en de privacy van uw patiënten.

Levering van onderdelen

Met Philips kunt u 24 uur per dag rekenen op technische expertise met betrekking tot onderdelen en erop vertrouwen dat onderdelen de volgende dag worden geleverd. Onze service-leveringsketen verzorgt jaarlijks alleen al voor onze activiteiten op het gebied van gezondheidszorg een miljoen klantorders voor ca. honderd landen.

 

Uw activiteiten worden ondersteund vanuit drie centrale magazijnen (regionale distributiecentra) en ruim zestig lokale bevoorradingslocaties, waardoor lokaal voorraadbeheer mogelijk is in Noord-Amerika, de EMEA-regio (Europa, het Midden-Oosten en Afrika) en de Aziatisch-Pacifische regio. Philips heeft in 2011 de TSIA Star Award voor uitmuntende prestaties in de service-leveringsketen gewonnen. We plannen vooruit om te zorgen dat uw systemen maximaal beschikbaar zijn.

Philips heeft echt geluisterd naar de wensen van ons ziekenhuis en is daarbij met creatieve oplossingen gekomen die perfect aansluiten bij onze behoefte. We voelen ons meer partner dan klant.

Rudi Hoekema, Klinisch Fysicus bij Rijnstate Ziekenhuis Arnhem, Nederland