Schakel uw mobiel klinisch personeel in  via medische apps

Vrijwel overal toegang
 
   

Patiëntgerichte zorg vergt steeds meer samenwerking tussen klinische afdelingen, zorgverleners en specialisten. Deze groeiende behoefte is gekoppeld aan steeds mobieler wordende klinische medewerkers. Artsen willen graag meer toegangspunten tot patiëntgegevens creëren, zodat ze het herstel van de patiënt kunnen volgen, kunnen samenwerken met collega's en patiëntbeelden en -gegevens buiten het ziekenhuis kunnen bekijken.

Mobiele medische apps kunnen worden gedownload naar telefoons, tablets en andere mobiele apparaten. Ze kunnen de patiëntenzorg verbeteren, maar vormen mogelijk ook een bedreiging voor de veiligheid of de privacy van de patiënt. Voor een veilig gebruik heeft u een duidelijk toegangsbeleid nodig en moeten medische apps zijn voorzien van een beveiligde toegang tot patiëntgegevens.

 

Onze strategie voor mobiele gezondheidszorg concentreert zich op drie gebieden:

  • Aanpassing aan de IT-architectuur van uw organisatie
  • Inzicht in uw klinische omgeving en workflow
  • Het wegnemen van belemmeringen voor samenwerking  

 

Neem contact met ons op als u meer wilt weten over onze innovatieve mobiele medische apps die de zorg voorzien van relevante informatie.  

using smartphones to support clinical communications
67 procent van de ondervraagde ziekenhuizen melden dat verpleegkundigen hun eigen smartphone gebruiken voor de klinische communicatie en workflow.¹
Contact
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

* Vereist veld

Strategie voor mobiele gezondheidszorg

¹ Spyglass Consulting Group, Point of Care Communications for Nursing 2014