0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Ontvang tot €20,-
    cashback

    Bij aankoop van een Philips Sonicare AirFloss

     

    verlopen

      Hoe ontvangt u tot €20,- cashback?

      Wilt u deelnemen aan deze cashback actie? Het enige wat u hoeft te doen is het volgen van de onderstaande stappen.

       
      • Koop uw actieproduct*
        Koop het product bij een deelnemende winkel
      • Schrijf u in voor de cashback actie
        Selecteer hiervoor ‘inschrijven’
      • Voer uw gegevens in
        Houd uw streepjescode en aankoopbewijs alvast bij de hand
      • Ontvang uw geld
        We streven ernaar de betaling binnen 4 weken na goedkeuring van uw documenten te voldoen

       

      Inschrijven

       

       

       

      Deze actie geldt voor aankopen door consumenten gedaan in Nederland bij Coolblue in de periode van 20-11-2017 t/m 03-01-2018.

      Volledige inschrijvingen dienen uiterlijk 17-01-2018 in ons bezit te zijn.

      Deze actie geldt voor aankopen door consumenten gedaan in Nederland in de periode van 20-11-2017 t/m 03-01-2018.

      Volledige inschrijvingen dienen uiterlijk 17-01-2018 in ons bezit te zijn.

      Deze actie geldt voor aankopen door consumenten gedaan in Nederland bij bol.com in de periode van 20-11-2017 t/m 03-01-2018.

      Volledige inschrijvingen dienen uiterlijk 17-01-2018 in ons bezit te zijn.

      Koop hier uw deelnemend actieproduct 

      €20,- cashback

      Koop hier uw deelnemend actieproduct

      €15,- cashback

      Koop uw deelnemend actieproduct bij ING

      €10,- cashback

      Liever per post?

      Wilt u de documenten per post versturen? Volg dan deze stappen:

       

      • Schrijf u in via de button 'Inschrijven' en ontvang een bevestigingsmail
      • Print de bevestigingsmail en stuur deze samen met een kopie van uw aankoopbewijs en streepjescode naar onderstaand adres:

       

          Philips Consumer Lifestyle

          Postbus 8547

          5605 KM Eindhoven

       

      Bij het per post versturen van de benodigde documenten, wordt de officiële verzenddatum aangegeven door de poststempel. Onvolledige en onvoldoende gefrankeerde inzendingen worden niet geaccepteerd. U dient tevens rekening te houden met een langere verwerkingstijd.

      Contact

      Heeft u nog vragen over deze actie?

       

      Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Deze is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00–20.00 en zaterdag van 9.00–18.00:

       

      Telefoon: 0900 202 11 77 (lokaal tarief)

      You are about to visit a Philips global content page

      Continue
      Terug naar boven

      U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.