NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-stoomstrijkijzer wordt niet meer warm

    Gepubliceerd op 10 november 2023
    Als uw Philips-stoomstrijkijzer niet meer opwarmt, kunnen daar verschillende redenen voor zijn. U leest hier hoe wij u kunnen helpen.
    Er knippert een blauw of wit lampje op de Philips-stoomgenerator:
    als het strijkijzer met stoomgenerator is ingeschakeld en het blauwe/witte aan-lampje of het LED-lampje op de handgreep knippert, maar de zoolplaat koud blijft, is de stoomgenerator mogelijk in de automatische uitschakelmodus.

    Wanneer het strijkijzer 5 tot 10 minuten niet is gebruikt, schakelt het over naar de automatische uitschakelmodus. Druk op de aan-uitknop om het apparaat weer te gebruiken.

    Het opwarmlampje van het Philips-stoomstrijkijzer knippert:
    als u het stoomstrijkijzer langer dan 30 seconden horizontaal of langer dan 8 minuten verticaal (op de achterkant) laat staan, schakelt het om veiligheidsredenen automatisch uit.

    Als dit gebeurt, knippert het opwarmlampje. Beweeg het strijkijzer om het in te schakelen en op te warmen.


    Er knippert geen lampje (alleen van toepassing op de STH2050):
    als u het handheld stoomstrijkijzer 12 minuten lang in dezelfde modus gebruikt, stopt het automatisch. Druk op een willekeurige knop om het stoomstrijkijzer weer in te schakelen.
    De onderstaande informatie is niet van toepassing op de STH2050.
    Zorg ervoor dat u de temperatuur instelt op de juiste stand voor de stof die u wilt strijken.

    Na twee tot drie minuten moet de zoolplaat heet zijn.

    Als kreuken niet gemakkelijk te verwijderen zijn, is het kledingstuk mogelijk niet vochtig genoeg. Maak het kledingstuk enigszins vochtig en zet de temperatuurregelaar op een hetere stand.
    Controleer het netsnoer, de stekker en het stopcontact. Controleer of alles goed is aangesloten.
    Als uw strijkijzer is uitgerust met een voltagekeuzeschakelaar, dient u ervoor te zorgen dat deze is ingesteld op uw locatie (bijvoorbeeld 120 V of 240 V).
    Als dit het geval is, is er mogelijk een intern elektrisch probleem met uw strijkijzer.

    In dit geval raden wij u aan om contact met ons op te nemen.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.