NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-luchtbevochtiger werkt niet meer

    Gepubliceerd op 12 januari 2023
    Als uw Philips-luchtbevochtiger niet meer werkt, lees dan ons artikel voor mogelijke oorzaken en oplossingen. Houd er rekening mee dat de onderstaande informatie alleen voor onze luchtbevochtigers voor in huis geldt.
    Wanneer het waterreservoir leeg is, ontvangt uw luchtbevochtiger geen water en kan het niet functioneren. U kunt dit voorkomen door ervoor te zorgen dat er water in het waterreservoir zit.

    Opmerking: Hoe lager de luchtvochtigheid in de kamer is, hoe sneller het waterreservoir leeg is.

     
    Wanneer het bovenste gedeelte van uw Philips-luchtbevochtiger niet goed over het waterreservoir is geplaatst, zijn deze twee stukken niet volledig aangesloten en werkt uw luchtzuiveraar niet.

    Controleer of de bovenkant van de luchtbevochtiger goed is geplaatst.
    Bovenkant
    Zorg ervoor dat er stroom staat op het stopcontact waar de luchtbevochtiger op is aangesloten (probeer een ander apparaat aan te sluiten op het stopcontact om te controleren of alles goed werkt).

    De grotere kant van de bevochtigingsfiltersteun moet aan de onderkant van uw Philips-luchtbevochtiger zitten, zoals weergegeven in de onderstaande afbeelding.

    Als de bevochtigingsfiltersteun verkeerd is gemonteerd, werkt de vlotter niet en geeft de vochtigheidssensor aan dat er geen water is. Controleer of het bevochtigingsfilter en de steun correct zijn geplaatst.

    Hebben deze oplossingen het probleem niet verholpen? Neem dan contact met ons op voor meer hulp.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.