NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Het apparaat werkt niet. Hoe los ik dit op?

    Gepubliceerd op 2021-11-14
    1. De stekker van het apparaat zit niet in het stopcontact. Steek de stekker in het stopcontact.
    2. Het netsnoer is beschadigd. Indien het netsnoer beschadigd is, moet u het laten vervangen door Philips, een door Philips geautoriseerd servicecentrum of personen met vergelijkbare kwalificaties om gevaar te voorkomen.
    3. Het deksel is niet goed bevestigd. De salademaker werkt alleen als het deksel is gesloten en vergrendeld. Sluit het deksel en vergrendel het.
    4. De kom is niet goed bevestigd. De salademaker werkt alleen als de kom is geplaatst en vergrendeld. Plaats de kom en vergrendel deze.
    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.