NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips Avent-babyvoedingmaker stoomt niet (goed)

    Gepubliceerd op 23 januari 2024
    Er kunnen verschillende redenen zijn waarom het apparaat niet (goed) werkt. Wij zijn er om je te helpen. Volg deze stappen om het probleem zelf op te lossen.

    Als de stoomfunctie nog steeds niet werkt, is de veiligheidsschakelaar mogelijk defect. Neem contact op met het Consumer Care Centre in uw land.
    • Je hebt niet genoeg water in het waterreservoir gedaan.
    • Ontkalk het waterreservoir volgens de instructies in de gebruikershandleiding als er sprake is van kalkaanslag.
    • Na één stoomcyclus moet het apparaat ongeveer 10 minuten afkoelen tot een nieuwe stoomcyclus kan worden gestart.
    • Kan staat niet in de juiste positie (stoompositie).
    Het apparaat werkt niet als de onderdelen niet juist op het apparaat zijn geplaatst. Zet alle onderdelen goed in elkaar voordat je gaat stomen:
    1. Draai het deksel van het waterreservoir rechtsom en zorg er altijd voor dat het pijlpictogram op het deksel op één lijn ligt met het vergrendelingspictogram op het waterreservoir.
    2. Druk de kan omlaag om deze stevig op het apparaat te vergrendelen en de stoomfunctie in te schakelen.
    Als je klaar bent met één stoomcyclus, moet je het apparaat 10 minuten laten afkoelen en eventueel water uit het waterreservoir halen voordat je een nieuwe stoomcyclus start.
    • Voeg water toe aan het waterreservoir.
    • Ontkalk het waterreservoir volgens de instructies in de gebruikershandleiding.
    • Controleer de uitgang van het waterreservoir, de stoominlaat op het deksel van de kan en het stoompad en zorg ervoor dat niets deze blokkeert.
    Stoom gaat lekken als de onderdelen niet op de juiste wijze zijn gemonteerd of de stoominlaat van het deksel van de kan is geblokkeerd.
    • Controleer of het deksel van het waterreservoir en het deksel van de kan goed dicht zijn.
    • Plaats de kan goed op het apparaat.
    • Maak de stoominlaat op het deksel van de kan schoon.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.