0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Wanneer moet ik mijn Philips-stomer ontkalken?

    Gepubliceerd op 2021-11-14

    Ontkalk uw Philips-stomer wanneer kalk zichtbaar is in het waterreservoir of wanneer het lampje 'waterreservoir leeg' gaat branden terwijl er nog voldoende water in het waterreservoir zit.

    Een paar punten om rekening mee te houden:

    De frequentie waarmee u de stomer moet ontkalken, is afhankelijk van de waterhardheid. Hoe harder het water, hoe sneller zich kalkaanslag zal vormen en hoe sneller u moet ontkalken.

    Neem voor informatie over de hardheid van uw kraanwater contact op met uw waterschap.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HD9170/91 , HD9150/91 , HD9190/30 .

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.