NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Het symbool 'Geen aansluiting‘ wordt weergegeven op het display van de TensRelief-afstandsbediening

    Gepubliceerd op 2017-09-07

    Er zijn meerdere redenen waarom op het display van de TensRelief-afstandsbediening het symbool 'Geen aansluiting‘ wordt weergegeven. Hier leest u hoe u problemen zelf kunt oplossen.

    • De behandelstatusindicator knippert groen wanneer de TENS-units zijn ingeschakeld en zich in de stand-bystand bevinden. Als de TENS-units zijn uitgeschakeld, drukt u op de aan-uitknop om ze in te schakelen
    • Er is geen verbinding omdat de batterij van de TENS-unit leeg is. Laad de TENS-units op (zie het hoofdstuk 'Klaarmaken voor gebruik')
    • De TENS-units zijn van binnen oververhit. Als dit het geval is, knippert de behandelstatusindicator rood. Verwijder de TENS-units en laat ze afkoelen. Zodra ze voldoende zijn afgekoeld, kunt u ze weer op de elektroden aansluiten en op de aan-uitknop op de TENS-units drukken om de behandeling te hervatten. De TENS-units kunnen tijdens de werking warm worden aan de buitenkant, maar de temperatuur wordt nooit zo hoog dat er een risico is op schade of letsel.
    • De afstandsbediening bevindt zich buiten het bereik van de TENS-units. Breng de afstandsbediening in de buurt van bij de TENS-units
    • De TENS-units zijn mogelijk defect. Neem contact op met het Philips Customer Care Centre
    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.