NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Op het display van mijn Philips SmartPro Active wordt een fout weergegeven.

    Gepubliceerd op 2021-07-04

    Er kunnen verschillende foutcodes worden weergegeven op het scherm. Elke foutcode heeft een eigen oorzaak en oplossing.

    Neem contact op met het Consumer Care Center in uw land als de bovenstaande oplossingen uw probleem niet verhelpen.

    Oorzaak: Een of beide wielen zitten vast
    Oplossing: Zet de aan-uitschakelaar op ‘uit’. Verwijder de pluisjes, haren of draden die zich rond de ophanging van het wiel hebben opgehoopt.

    Oorzaak: Een of beide zijborstels zitten vast.
    Oplossing: Maak de zijborstels schoon.

    Oorzaak: De bovenklep ontbreekt of is niet goed gesloten.
    Oplossing: Wanneer de bovenklep niet aanwezig is of niet goed is gesloten, werkt de robot niet. Plaats de bovenklep goed op de robot.

    Oorzaak: De bumper zit vast.
    Oplossing: druk op de aan-uitknop om de robot te stoppen. Til de robot op zodat de bumper vrijkomt.

    Oorzaak: De robot is opgetild tijdens het schoonmaken.
    Oplossing: druk op de aan-uitknop om de robot te stoppen. Druk vervolgens opnieuw op de aan-uitknop om de robot het schoonmaken te laten hervatten.

    Oorzaak: De robot maakt een donker of zwart oppervlak schoon, waardoor de valsensoren worden geactiveerd. Daardoor beweegt de robot zich in een ongebruikelijk patroon.
    Oplossing: druk op de aan-uitknop en verplaats de robot vervolgens naar een stuk vloer dat lichter is van kleur. Als het probleem blijft optreden op lichter gekleurde vloeren, neem dan contact op met het Consumer Care Centre in uw land: Contactpagina

    Oorzaak: De robot maakt een vloer schoon die zonlicht heel sterk weerspiegelt. Hierdoor worden de valsensoren geactiveerd en beweegt de robot zich in een ongebruikelijk patroon.
    Oplossing: Sluit de gordijnen om te voorkomen dat zonlicht op de vloer valt.

    Oorzaak: De accu is niet goed geplaatst.
    Oplossing: zie het artikel 'De oplaadbare accu plaatsen' voor gedetailleerde instructies.

    Oorzaak: De aan-uitschakelaar is ingesteld op 'uit' terwijl de robot zich op het docking station bevindt.
    Oplossing: Zet de aan/uitschakelaar 'aan'.

    Neem contact op met het Philips Consumer Care Centre in uw land als de bovenstaande oplossingen uw probleem niet verhelpen.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.