NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Er brandt een rood lampje op mijn Philips AquaTrio Pro-stofzuiger tijdens het doorspoelen

    Gepubliceerd op 2022-06-08

    Als het rode lampje van uw Philips AquaTrio Pro tijdens het spoelen ononderbroken brandt, is het actieve beschermingssysteem geactiveerd. Lees hieronder hoe u dit systeem kunt resetten.

    De informatie in dit artikel is alleen van toepassing op het AquaTrio Pro-model (niet op AquaTrio Serie en AquaTrio 9000 Serie)

    1. Open de klep van de dweilmond, verwijder de dweilborstelkap en controleer op voorwerpen die de borstels blokkeren
    2. Verwijder eventuele voorwerpen
    3. Plaats de dweilborstelkap terug en sluit de klep van de dweilmond

    U kunt doorgaan met de spoelsessie. Als dit iedere keer tijdens het spoelen gebeurt, moet u ervoor zorgen dat de hoeveelheid water niet hoger is dan het maximumniveau dat staat aangegeven op het spoelplateau. Er is slechts 300 ml water nodig voor een spoelsessie.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.