NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    De Philips AquaTrio-stofzuiger spoelt niet op het spoelplateau

    Gepubliceerd op 2022-06-08

    Als uw Philips AquaTrio-stofzuiger op het spoelplateau niet doorspoelt, kan dit veroorzaakt worden door de natte borstels die het actieve beschermingssysteem activeren. Ontdek hieronder de mogelijke oorzaak en oplossing hiervoor.

    De informatie in dit artikel is alleen van toepassing op AquaTrio-modellen (niet op modellen uit de AquaTrio Pro Serie en AquaTrio 9000 Serie)

    Als er te veel water in het spoelplateau wordt gegoten, kunnen de borstels te nat worden. Natte borstels activeren het actieve beschermingssysteem dat voorkomt dat uw Philips AquaTrio-stofzuiger wordt doorgespoeld. Reset het apparaat opnieuw om dit probleem op te lossen. 

    Opmerking: Giet niet meer dan 300 ml water in het spoelplateau. Giet het water er angzaam in om te zorgen dat het waterniveau niet boven de MAX-aanduiding komt. 

    Neem contact met ons op als de bovenstaande suggestie het probleem niet verhelpt.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.