Consumenten
Producten
Sonicare AirFloss Ultra - Trial

Sonicare AirFloss Ultra - Trial

met 1 spuitkop HX8341/01

Problemen oplossen

Mijn Philips Sonicare AirFloss lekt.

Als uw Philips Sonicare AirFloss lekt waar de spuitkop contact maakt met het handvat, kunt u dit vaak zelf oplossen. U volgt gewoon deze eenvoudige stappen.

De spuitkop is mogelijk niet volledig in het handvat geplaatst

Verwijder de spuitkop en plaats deze weer terug. Zorg er daarbij voor dat de spuitkop goed in het handvat zit. Als de spuitkop goed is geplaatst, zit er slechts een kleine ruimte tussen de spuitkop en het handvat. Als de AirFloss nog steeds lekt nadat u de spuitkop enkele keren hebt verwijderd en teruggeplaatst, probeer dan een andere spuitkop.

Is het probleem niet opgelost?

Als het apparaat daarna nog steeds lekt, neemt u contact op met het Philips Customer Care Center, of ga naar de Philips-ondersteuningswebsite en neem contact op met een vertegenwoordiger van Philips.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HX8341/01 , HX8332/61 , HX8331/51 , HX8372/51 , HX8372/01 , HX8273/20 , HX8113/02 , HX8117/33 , HX8111/12 , HX8111/02 , HX8115/03 , HX8119/35 , HX8210/22 , HX8211/02 , HX8233/02 , HX8241/02 , HX8255/02 , HX8271/20 , HX8281/02 , HX8331/01 , HX8332/01 , HX8381/01 . meer minder

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.