NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips Sonicare AirFloss lekt

    Gepubliceerd op 2019-11-17

    Als u merkt dat uw Philips Sonicare AirFloss lekt, lees dan de onderstaande tips om dit probleem op te lossen.

    Als de lekkage afkomstig is uit het gebied rond de spuitkop, probeer de spuitkop dan te verwijderen en weer terug te plaatsen om er zeker van te zijn dat hij volledig is geplaatst. Er moet een kleine opening tussen de spuitkop en het handvat zitten, dit is normaal.

    Als de lekkage uit het reservoir komt, kunt u twee oplossingen proberen.

    Deksel van het reservoir

    Controleer na het bijvullen van het reservoir met water/mondwater of het klepje van het reservoir is gesloten. U zou een klik moeten horen.

    Te veel water/mondwater

    Zorg ervoor dat u niet te veel water/mondwater in het reservoir doet.

    Lekt het nog steeds of hebt u nog vragen?
    Neem contact op met onze Consumer Care-medewerkers voor hulp of bezoek onze ondersteuningspagina.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.