Consumenten
Producten
Sonicare AirFloss Ultra - Trial

Sonicare AirFloss Ultra - Trial

met 1 spuitkop HX8341/01

Problemen oplossen

Mijn Sonicare AirFloss werkt minder krachtig of sproeit niet.

Als de spuit van uw Philips Sonicare AirFloss minder krachtig sproeit op helemaal stopt met sproeien, kunt u dit vaak zelf verhelpen. Volg gewoon deze stappen.

Maak de luchtopening schoon.

Er zit een kleine luchtopening in het klepje van de reservoiropening zodat er lucht kan worden aangezogen wanneer het apparaat een stoot water afgeeft. Als deze luchtopening wordt geblokkeerd, neemt de waterstroom af. Uiteindelijk stopt de waterstroom.

Als de luchtopening wordt geblokkeerd, moet u de opening schoonmaken door deze stappen te volgen:

  1. Gebruik een stuk keukenpapier of een wattenstaafje.
  2. Bevochtig het keukenpapier of wattenstaafje met water (maak het dus niet door en door nat).
  3. Maak de luchtopening schoon door over de binnenrand van de reservoiropening te vegen, met name aan de bovenkant van de opening, dicht bij de spuitkop.
  4. Veeg ook de buitenkant van de binnenrand van het reservoirklepje schoon, aan de bovenkant van het klepje dicht bij de spuitkop.
  5. Spoel alles goed na met koud kraanwater en controleer of er geen vuil of restjes van het keukenpapier of wattenstaafje zijn achtergebleven in het reservoir, langs de rand van de opening of aan de binnenrand van het klepje.
  6. Zorg ervoor dat er geen vuil in de opening voor het vullen van het reservoir komt.
Luchtopening reservoir schoonmaken

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HX8341/01 , HX8332/61 , HX8331/51 , HX8372/51 , HX8372/01 , HX8111/12 , HX8111/02 , HX8331/01 , HX8332/01 , HX8381/01 . meer minder

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.