Philips Design: innovaties op creatieve basis

Bij Philips Design weten we dat we alleen aan de behoeften en wensen van mensen kunnen voldoen als we hen echt begrijpen. Daarom is onze eerste stap altijd om zoveel mogelijk informatie over ons doelpubliek in te winnen: prioriteiten, waarden, inspiraties, sympathieën en antipathieën. Met behulp van deze informatie kan ons internationale en veelzijdige designteam echt zinvolle oplossingen ontwikkelen, oplossingen die anticiperen op de behoeften van consumenten, hun verwachtingen overtreffen en het succes van onze klanten vergroten.

 

 
Belangrijkste feiten

  • Een van de grootste ontwerporganisaties ter wereld
  • 8 studio's in Europa, Azië en Noord-Amerika
  • 50+ designawards per jaar
  • Een creatief team van meer dan 550 professionals
  • Een gevarieerd klantenbestand met 60 Fortune 500-bedrijven
 
Onze benadering

Onze benadering

Meerwaarde voor consumenten en bedrijven is onze grootste drijfkracht. Ons unieke High Design-proces, een geïntegreerde benadering, omvat niet alleen alle traditionele vaardigheden op ontwerpgebied, maar ook alle nieuwe ontwerpgerelateerde vaardigheden die de complexiteit en uitdagingen van vandaag en morgen vereisen.

 

Op weg naar een duurzame toekomst

Op weg naar een duurzame toekomst

Al bijna twintig jaar is duurzame ontwikkeling een belangrijke spil in de benadering van Philips Design. Diepgaand onderzoek naar sociale contexten en samenhang met het milieu zorgt ervoor dat onze oplossingen op specifieke, lokale levensstijlen en gebruiken zijn afgestemd.

Philips Design en humaniteit

Philips Design en humaniteit

Sinds 2005 houden we ons bezig met de ontwikkeling van humanitaire plannen die zijn gericht op sociale kwesties en milieuproblemen, problemen die de kwetsbaardere groepen van onze samenlevingen treffen. Samen met onconventionele partners, zoals niet-gouvernementele organisaties (NGO's), overheidsinstellingen en sociale spelers met extra expertise en toegevoegde waarde, werken we aan oplossingen om de gezondheid en het milieu in ontwikkelingssamenlevingen te verbeteren.