Contact us    

Nieuw platform ‘Collectively’ ondersteunt duurzaam leven

 Nieuw platform ‘Collectively’ ondersteunt duurzaam leven
Richard Wergan - Philips heeft meegeholpen aan de oprichting van een uniek wereldwijd digitaal project dat moet zorgen voor een transformatie op het gebied van duurzaam leven. Collectively is een internetplatform dat consumenten, denkers, milieu-activisten, futurologen, innovatieve kleine bedrijven en enkele van de grootste merken ter wereld met elkaar in contact brengt om elkaar te inspireren tot nieuwe manieren van leven en werken, en om nieuwe oplossingen te ontwikkelen die het milieu ontzien en die bijdragen aan de maatschappij.
Het platform zal gericht zijn op stappen die we nu kunnen zetten en op het uitwisselen van ideeën voor de toekomst, in de vorm van innovatieve nieuwe concepten om onze woningen, werkplekken en levensstijl milieuvriendelijker te maken. Ook wil Collectively consumenten inspireren en enthousiasmeren om te investeren in en campagne te voeren rondom ideeën die kunnen worden opgeschaald om de kostbare hulpbronnen van onze planeet te beschermen. Het platform wil consumenten tevens laten kennismaken met producten die ze kunnen aanschaffen om een duurzame levensstijl te bevorderen.
 Nieuw platform ‘Collectively’ ondersteunt duurzaam leven

Philips zet zich al geruime tijd in voor duurzaamheid. Nu ruim 50 procent van de wereldbevolking in steden leeft – een percentage dat voortdurend toeneemt – is het van groot belang dat collectieven zoals Collectively nauwe samenwerkingsverbanden opbouwen tussen belanghebbenden, merken en ondernemers. We zijn dan ook trots dat we de krachten hebben gebundeld met ondernemingen als Google, Nike, Facebook, Coca-Cola en Unilever om aan dit project te werken.
 

Collectively is voortgekomen uit gesprekken die tijdens het World Economic Forum zijn gevoerd over hoe mensen kunnen worden geïnspireerd en aangezet om duurzamer te leven. Het project bestaat uit een uitgebreide website met inspirerende verhalen, analyses en tips die worden samengesteld door een onafhankelijk team van redacteuren en die allerlei onderwerpen bestrijken, van mode tot techniek.
 

Gebruikers zullen ook worden uitgenodigd om anderen te inspireren door hun eigen ideeën bij te dragen over hoe we onze steden kunnen transformeren, hoe we onze levensstijl radicaal kunnen aanpassen ten behoeve van de samenleving, en hoe we de duurzame veranderingen kunnen realiseren waarvan Philips weet dat deze essentieel zijn voor een betere toekomst.
 

Raadpleeg www.collectively.org voor meer informatie over Collectively.

Richard Wergan

Richard Wergan

Richard is Executive Vice President, Global Head of Brand, Communications & Digital bij Philips.

Richard Wergan is a proven global marketing leader with over 20 years experience in both agency and client organisations.Richard has a track record of simultaneously building brand value and developing marketing strategies that have real commercial impact.

 

Volg Richard via:

LinkedIn

 

Gerelateerde Artikelen

  • Innovatie van binnenuit: hoe koppelen we innovatie aan marketing?

twitter

facebook