Contact us    

Rijksmuseum en Philips, samen innoveren in partnership

 

 

Nanda Huizing
15-03-2016 Nanda Huizing 
Nieuwe uitdagingen zoeken en continu innoveren geeft energie. Daarom verveelt werken bij Philips nooit. In de twintig jaar dat ik er werk, heb ik op allerlei plekken gezeten – van Eindhoven tot Amsterdam en Parijs – en zo veel verschillende dingen gedaan. Philips is voortdurend in beweging, dus het is niet moeilijk om dat zelf ook te blijven. Het bedrijf vindt zichzelf continu opnieuw uit. Nanda Huizing vertelt waarom zij het liever over partnership dan sponsorship heeft en wat het partnerschap met het Rijksmuseum zo bijzonder maakt. Lees Nanda’s blog op Linkedin.
Eric Rondolat

Nanda Huizing

Head of Brand, Communications & Digital, Philips Benelux

Nanda is sinds 2008 verantwoordelijk bij Philips Benelux voor alle activiteiten op gebied van brand management, in- en externe communicatie en ‘award winning’ digitale communicatie. Ze houdt zich met haar team bezig met activiteiten als Business to Business en Business to Consumer brand campagnes, PR, reputatiemanagement en stakeholder engagement. Hiervoor had Nanda andere zeer diverse internationale communicatie functies binnen Philips.

 

Volg Nanda via:

LinkedIn

 

Gerelateerde artikelen

  • Maak energie-efficiëntie tot een prioriteit om onze planeet te beschermen

    20-01-2016 Eric Rondolat Wij staan op een belangrijk kruispunt in de geschiedenis van onze planeet. De wereldwijde overeenkomst die werd gesloten tijdens de COP21 is een ongeëvenaarde belofte om gezamenlijk een catastrofale stijging van de temperatuur op aarde te voorkomen. Nu is de tijd gekomen om de manier waarop we de natuurlijke bronnen van de aarde gebruiken fundamenteel te veranderen – of de consequenties te aanvaarden als we dat niet doen. Nu in actie komen, biedt immense kansen, en voordelen.

Het laatste nieuws van Philips

twitter

facebook