Nieuwscentrum

‘GO CURLY!’

ProCare Auto Curler: Professionele auto-curling voor prachtige krullen

november 26, 2015

Met één druk op de knop, de meest intense krul! Philips presenteert ProCare Auto Curler, een krultang die automatisch de meest prachtige krullen onthult. De professionele borstelloze motor rolt het haar automatisch op in de titanium-keramiek krultang. De lok wordt verwarmd en gekruld tot een perfecte krul, iedere keer weer.

Bepaal zelf, creeer zelf
De professionele, draaiende krultang van titanium draagt zorg voor snelle krullen, soepel en glanzend haar. De keramische buitenlaag reguleert een uitstekende warmtegeleiding met een superglad oppervlak voor perfecte krullen. De duurzame borstelloze motor kan krullen in verschillende richtingen creëren. Nauwkeurige krullen links en rechts voor een volledig symmetrische look of de automatische functie voor een mix van krullen voor de meest natuurlijke look.

De ProCare Auto Curler heeft drie warmte-instellingen (170°C, 190°C en 210°C) en drie tijdsinstellingen (12, 10 en 8 seconden), waardoor natuurlijke, glanzende krullen van losjes tot strak gekruld gecreëerd kunnen worden. Kies de ideale temperatuur voor jouw haartype en gebruik de snelheidsstanden voor het gewenste resultaat.

De curler warmt al in 30 seconden op om meteen aan de slag te gaan. Het ontwerp is ergonomisch en elegant. Perfecte krullen worden eenvoudig door het gehele haar gemaakt, zelfs op het achterhoofd.

Veilig en gemakkelijk krullen
Dankzij de unieke warmte-isolerende kamer is de krultang geheel veilig in gebruik, zonder de vingers te branden. Het 2 meter lange meedraaiende snoer zorgt voor een flexibele toepassing en ultiem gebruiksgemak.

Tips&Tricks

• Kam het haar goed door, zodat het haar glad is zonder klitten
  • Gebruik haarspray voor een langer durend kruleffect
  • Separeer het haar. Zorg dat al het onbewerkte haar apart wordt gehouden van de lok die gekruld wordt
  • Gebruik een lok in het juiste volume zodat deze past in de opening van de Curler
  • Om verschillende typen krul te bereiken, pas de temperatuur-, tijdsinstelling en rotatierichting aan
  • Start het krullen op de achterzijde van het hoofd
  • Zorg dat er geen lokken of stringen haar dichtbij de opening van de curler zijn
  • Draai de haarlok een keer om het gemakkelijker in de opening van de curler te plaasten
  • Voeg de haarlok als eerste in het uiteinde van de curler
  • Gebruik de contouren van de curler om het haar goed te geleiden
  • Plaats de opening tegen het haar, daar waar de krul dient te beginnen. Plaats niet te dicht op de hoofdhuid
  • Houd de lok strak tijdens het inbrengen in de opening van de curler
  • De opwarmtijd wordt aangegeven door het knipperen van de ‘power-on’ indicator. De curler is gereed voor gebruik als deze niet meer knippert
  • Het eerder opwarmen van de curler voor gebruik, geeft strakkere krullen als resultaat
  • Druk de krulknop in en houd deze ingedrukt totdat het piepende geluid wordt gevoldg door een klik. Als de krulknop eerder dan de klik wordt losgelaten, druk deze dan niet nog een keer in. Haal de haarlok uit de opening en begin opnieuw.
  • De curler herkent wanneer het haar goed in de opening is aangebracht en alarmeert met een continue piepend geluid gevolgd door een klik. Om het haar tegen warmteschade te beschermen, slaat de curler automatisch af
  • Doe niet teveel haar per keer in de opening en voeg het haar netjes in het apparaat om klitten te voorkomen
  • Als het haar onverhoopt komt vast te zitten, controleer of het apparaat uit is en haal het haar voorzichtig met dunne plukken uit de draaikamer

ProCare AutoCurler is verkrijgbaar bij de door Philips erkende verkooppunten. Adviesprijs €99,-. Voor meer informatie zie Philips Haarverzorging.

Philips ProCare Auto Curler

Anne-Marie Sleurink
Public Relations Philips Consumer Lifestyle Nederland
anne-marie.sleurink@philips.com - +31 622306529

Over Koninklijke Philips N.V.:

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG; AEX: PHI) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Het hoofdkantoor van Philips is gevestigd in Nederland. De onderneming boekte in 2014 een omzet van 21,4 miljard euro, heeft wereldwijd circa 108.000 medewerkers in dienst, en beschikt over verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming heeft een leidende positie op het gebied van cardiologie, spoedeisende zorg en zorg op afstand, energiezuinige verlichting en nieuwe verlichtingstoepassingen, en op het gebied van scheerapparaten en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.

You are about to visit a Philips global content page

Continue

U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.