Verlicht de feestdagen met Philips en Disney!

Cadeautjes krijgen wordt magisch met ‘Imaginative Lighting’ van Philips en Disney

november 19, 2014

Eindhoven, Nederland – De feestdagen staan synoniem voor feest en cadeautjes, een magische tijd voor kinderen. De aanloop naar de feestdagen zorgt voor heel wat verbeelding bij kinderen; alles wat ze zien, horen en voelen brengt ze in een feeststemming. Licht maakt van hun slaapkamer een ruimte waarin ze hun verbeelding en fantasie de vrije loop kunnen laten. ‘Imaginative Lighting’ van Philips en Disney tovert hun omgeving om tot het echte wonderland uit hun verbeelding.

Creëer een magische sfeer voor de feestdagen
Door aan het wieltje van de 2-in-1 projector/nachtlamp van Philips en Disney te draaien worden kinderkamers gevuld met maar liefst 24 betoverende beelden van Frozen, Spiderman of Disney Princess. De projector is ideaal wanneer kinderen extra personages willen om mee te spelen, maar kan ook als handig bedlampje dienen voor een veilig gevoel 's nachts. Deze LED-lampjes zijn het ideale geschenk voor Sinterklaas of voor de eindejaarsperiode.

Slaap zacht, het lampje waakt
Dankzij het nachtlampje met sensor van Philips en Disney voelen kinderen zich gerustgesteld: het bewegingsgevoelige LED-licht gaat automatisch aan. Het lampje wordt aangestuurd door een sensor en gaat enkel in het donker branden. Omdat het lampje op batterijen werkt, is het energiezuinig, veelzijdig en kunnen kinderen het precies neerzetten waar ze het nodig hebben. De nachtlampjes zijn verkrijgbaar in de personages uit Spiderman, Frozen en Planes.

Schep de juiste sfeer voor verstoppertje
Perfect voor kinderen die hun spelletjes tot leven willen brengen met licht: de LED-zaklampen van Philips en Disney zijn perfect voor kleine kinderhandjes. De zaklampjes, met personages als Winnie de Poeh, Spiderman, Olaf en Jake, zijn valbestendig en dus ideaal om mee te spelen.

Dé klassieker in Disneyverlichting
Verlicht de kinderkamer met de Mickey en Minnie Mouse hanglampen van Philips en Disney. De oortjes van Minnie en Mickey maken kinderen vrolijk, het hele jaar door.

Lichtgevende vriendjes helpen kinderen om fijn te dromen
De Philips en Disney SoftPal-kindernachtlampjes, in de personages van Mickey, Minnie, en Sulley en Mike van Monsters Inc. zijn zachte en gebruiksvriendelijke nachtlampjes. De warme gloed geeft kinderen ’s nachts een gevoel van veiligheid. Zo kunnen ze makkelijker in slaap vallen of voelen ze zich gerustgesteld als ze ‘s nacht wakker worden. Dankzij het innovatieve LED-systeem van Philips zijn de nachtlampjes ook heel veilig: er zitten namelijk geen kleine onderdelen of scherpe randjes aan de lampen en de snoeren zijn veilig weggewerkt. Het lichtje gaat aan door de SoftPal even te kantelen, kan ongeveer zeven uur branden en is makkelijk om op te laden. De lampjes geven ook voldoende licht om bij voor te lezen en te spelen.

Imaginative Lighting van Philips en Disney is bij de door Philips erkende verkooppunten verkrijgbaar voor de volgende adviesprijzen:
  • 2-in-1 projector en nachtlamp Spiderman, Monsters Inc, Cars, Planes, Winnie de Poeh of Princess: € 19,95
  • Nachtlampje met sensor Monsters Inc: € 9,95
  • Zaklamp Spiderman of Winnie de Poeh: € 9,95
  • Mickey en Minnie Mouse hanglampen: € 59,95
  • SoftPals Mickey, Minnie, Mike of Sulley: € 34,95

Disney Lifestyle Spiderman Flash Light

Product Winnie The Pooh Flash Light

Product Planes Projector and Night Light

Lifestyle Plain Wall Light

Lifestyle Winnie the Pooh Flash Light

Lifestyle Spiderman Projector

Lifestyle Princess Projector

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met:

Renée de Bruin
External Communications Manager, Lighting
Philips Electronics Nederland B.V
Renee.de.bruin@philips.com .

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHIA) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips – met in 2013 een omzet van EUR 23.3 miljard – wereldwijd circa 113.000 werknemers in dienst, met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming heeft leiderschapsposities op het gebied van de cardiologie, spoedeisende zorg en zorg op afstand, energiezuinige verlichting en nieuwe verlichtingstoepassingen; daarnaast op het gebied van scheerapparaten en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum .