De beste winterapps voor Philips Hue

november 10, 2014

Eindhoven, Nederland – De wintermaanden hebben hun intrede gedaan en het wordt al weer vroeg donker. Tijd om in een warm en sfeervol verlicht huis thuis te komen met de Philips Hue, het meest veelzijdige connected woningverlichtingssysteem dat interieurs in een handomdraai in alle mogelijke sferen verlicht. Inmiddels zijn er al meer dan 200 apps verkrijgbaar voor de Philips Hue. Philips zette speciaal voor de donkere wintermaanden een selectie van deze apps op een rij.

Voel je beter met licht
Huedini helpt je na een dag hard werken om stress te verminderen en te ontspannen. Met rode, oranje en witte kleuren kun je de verlichting langzaam op en neer laten pulseren, als een ademhaling, om zo weer tot rust te komen. Gebruik de Blue Light Therapy app om je brein te stimuleren en je overdag energieker te voelen.

Beleef je vakantie opnieuw
Met Goldee hul je jouw woning in vakantiessferen en word je rustig wakker met het licht van de opkomende zon. Voor muziekliefhebbers lukt ontspannen ontwaken in de winter het beste met licht in cominatie met je favoriete muziek met Snoozy Alarm Clock.

Voor de beste winterentertainment in huis!
Met Huebilight kun je de woonkamer omvormen tot een lichteffect voor je TV. De verlichting kan met deze app zo worden ingesteld dat het je favoriete programma of sportevenement nabootst. Maak een feest in je woonkamer met Hue Party en andere apps die reageren op muziek. Deze apps mixen muziek met licht en maken een feest compleet met een lichtshow van stroboscooplicht tot romantisch flakkerend kaarslicht tijdens ballads.

Verlicht de feestdagen
Ook voor de feestdagen zijn er apps, breng je huis met Hue Christmas for Philips Hue in romantische kerstsfeer of luidt het nieuwe jaar in met een lichtshow thuis met Hue Fireworks.

Connect met Hue met IFTTT
IFTTT staat voor If This Then That. Met deze service kun je de Hue verlichting verbinden met diverse internet toepassingen.

Blauw licht als het begint te regenen. Mocht er een donkere, koude dag met veel regen voorspeld worden, dan past de Hue met deze app de kleur van het licht aan zodat je precies weet waneer het gaat regenen. Kom thuis en maak een grandioze entree. Op het moment dat je thuis binnen stapt, word je verwelkomd door een magisch veranderend Hue kleurenpalet.

Of koppel de Hue aan je Instagram account. Als je een nieuwe foto op Instagram plaatst, dan gebruikt de Hue de kleuren van de foto voor de verlichting van jouw ruimte.

Zie voor meer informatie en de laatste ontwikkelingen: www.meethue.com of https://ifttt.com/hue

Philips Hue vormt het hart van The Internet of Things en is tevens een drijfveer voor samenwerking tussen gelijkgestemde innovatieve ondernemingen zoals Apple en Logitech. Via partnerschappen als deze zal het voor Philips Hue mogelijk worden te communiceren met apparaten, verwarming, zonwering en nog veel meer, en innovaties te leveren die elke dag weer invloed hebben op de levens van mensen.

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met:

Renée de Bruin
External Communications Manager, Lighting
Philips Electronics Nederland B.V
Renee.de.bruin@philips.com .

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHIA) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips – met in 2013 een omzet van EUR 23.3 miljard – wereldwijd circa 113.000 werknemers in dienst, met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming heeft leiderschapsposities op het gebied van de cardiologie, spoedeisende zorg en zorg op afstand, energiezuinige verlichting en nieuwe verlichtingstoepassingen; daarnaast op het gebied van scheerapparaten en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum .