Creëer je eigen beautysalon thuis met VisaPure Advanced

Philips VisaPure Advanced; met één apparaat de huid reinigen, genieten van een gezichtsmassage en vermoeide ogen opfrissen

september 24, 2014

AmsterdamPhilips VisaPure Advanced is een drie-in-één gezichtsverzorging waarmee een complete gezichtsbehandeling mogelijk is zonder de deur uit te hoeven. De VisaPure Advanced biedt een diepe en zachte reiniging, een Japanse gezichtsmassage en een verfrissende oogverzorging voor een zichtbaar stralende huid die er frisser en gerevitaliseerd uitziet.

“Bij Philips willen wij vrouwen helpen zich goed te voelen en er goed uit te zien. Bovendien weten wij dat zij professionele resultaten willen realiseren, zonder uit de deur te hoeven gaan en wanneer het hen uitkomt”, vertelt Kim Tielemans, Marketing Manager Beauty & Skincare. “Wij hebben nauw samengewerkt met Japanse massage-experts en de innovatie- en ontwerpteams van Philips. Daarnaast hebben wij tests uitgevoerd onder meer dan 300 vrouwen in Europa en Azië om tot een product te komen dat reinigt, het gezicht masseert en de huid rondom de ogen verzorgd voor een zichtbaar stralende en gerevitaliseerde huid.”

Intense en zachte reiniging
De reinigende opzetborstel die bij de Philips VisaPure Advanced wordt geleverd, zorgt voor een tienmaal effectievere reiniging dan bij een handmatige behandelingi met een programma van slechts één minuut. De reiniging is ultiem zacht dankzij de 17.000 ultrafijne, zijdezachte haartjes van de borstel. De VisaPure Advanced is zowel 's ochtends als 's avonds te gebruiken als onderdeel van de normale huidverzorging en zorgt ervoor dat crèmes en serums optimaal kunnen werken doordat de huid deze beter kan opnemen.

De kunst van Japanse gezichtsmassage
Philips heeft voor dit product samengewerkt met experts op het gebied van Japanse gezichtsmassage. Daaruit is een opzetstuk voortgekomen dat op deze vermaarde massagetechniek is gebaseerd: de Petrissage, die de bloedsomloop stimuleert en de spieren ontspant. Het resultaat is een gerevitaliseerde huid met een gezonde gloed. De revitaliserende massageaccessoire van de Philips VisaPure Advanced werkt met een drie minuten durend programma dat met de hand niet te evenaren is: het gevoel van 750 zachte klopjes per minuut waarmee de bloedsomloop wordt gestimuleerd om de huid er stralend en gerevitaliseerd te laten uitzien.

Opkikker voor vermoeide ogen
De accessoire tegen vermoeide ogen van de Philips VisaPure Advanced is uitgevoerd met een hoogwaardig koel materiaal met een keramisch buitenlaagje dat vermoeide ogen in 30 seconden een snelle opkikker geeft. De accessoire kan elke ochtend worden gebruikt, met of zonder huidverzorgingsproduct en werkt door de temperatuur onder de huid iets te verlagen. Verder wordt de afvoer van lymfevocht gestimuleerd door middel van 120 nanovibraties per seconde, zodat een heldere en frisse blik onthuld wordt.

Dankzij de functie Intelligent Head Recognition herkent Philips VisaPure Advanced automatisch welke accessoire is aangebracht. Zo wordt het apparaat altijd met de juiste intensiteit en voor de juiste duur gebruikt: één minuut voor de reiniging, drie minuten voor een optimale massage en 30 seconden om de ogen op te frissen.

Philips VisaPure Advanced in de praktijk
  • Philips VisaPure Advanced is volledig waterdicht en is zelfs onder de douche te gebruiken, zodat de gezichtsbehandeling zo prettig en gemakkelijk mogelijk verloopt als onderdeel van de normale huidverzorging in combinatie met de persoonlijke verzorgingsproducten van de gebruikster.
  • De VisaPure Advanced heeft een geïntegreerde timer voor verschillende huidzones die het gezicht onderverdeelt en via een korte onderbreking aangeeft wanneer de volgende zone aan de beurt is.
  • De uitvoeringen van Philips VisaPure Advanced (SC5340 en SC5370) worden geleverd met een luxe reisetui en een oplader. De witte uitvoering (SC5370) is tevens voorzien van een handig bewaarpalet om de accessoires op te plaatsen en te laten drogen.
  • Philips VisaPure Advanced activeert automatisch voor elke accessoire de specifieke DualMotion-technologie, die de verschillende rotatie- en vibratiesnelheden voor de behandeling, en ook de rotatierichting aanstuurt. Daarnaast herkent het apparaat de accessoires, zodat automatisch de juiste programmaduur wordt gekozen.

Philips VisaPure Advanced SC5370 in een exclusieve witte uitvoering is vanaf oktober 2014 verkrijgbaar bij Douglas voor een adviesprijs van € 199,99.

Philips VisaPure Advanced SC5340 is verkrijgbaar vanaf november 2014 bij de door Philips erkende verkooppunten voor een adviesprijs van € 179,99

Zie voor meer informatie over Philips Beauty.

i Vergeleken met handmatige make-upverwijdering.

VisaPure Advanced Face

VisaPure Advanced facial massage

VisaPure Advanced

Saskia Maas
Senior Manager Public Relations, Philips Consumer Lifestyle
Tel: +31 (0)6 53408194
E-mail: saskia.maas@philips.com .

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHIA) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips – met in 2013 een omzet van EUR 23.3 miljard – wereldwijd circa 113.000 werknemers in dienst, met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming heeft leiderschapsposities op het gebied van de cardiologie, spoedeisende zorg en zorg op afstand, energiezuinige verlichting en nieuwe verlichtingstoepassingen; daarnaast op het gebied van scheerapparaten en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.  .