Sonicare pink edition - voor een stijlvolle mondverzorging

september 18, 2014

Eindhoven – Na de succesvolle introductie van de zwarte Sonicare Diamond Clean elektrische tandenborstel breidt Philips Sonicare het kleurenpalet verder uit met een roze DiamondClean elektrische tandenborstel, een roze Airfloss en roze HealthyWhite elektrische tandenborstel. Mondverzorging was nog nooit zo stijlvol.

Een uniek design en tegelijkertijd de ultieme verzorging van het gebit en een optimale mondhygiëne. De Sonicare DiamondClean wordt geroemd om zijn 62.000 poetsbewegingen per minuut en sonische technologie voor de beste resultaten. Hij verwijdert tot 7 keer meer tandplak tussen de tanden dan een handtandenborstel en zorgt hiermee voor natuurlijk wittere tanden. De 5 verschillende poetsstanden zorgen voor de meest persoonlijke poetsroutine.

Met het innovatie oplaadglas en een functionele USB travelcase is deze roze Sonicare DiamondClean tandenborstel een parel in de badkamer en voor onderweg.

De revolutionaire elektrische Sonicare AirFloss verwijdert effectief en op zachte wijze tandplak op de meest moeilijk te bereiken plekken tussen de tanden voor een gezonde mondhygiëne en een verbeterde gezondheid van het tandvlees. Voor iedereen die flossen een vervelende klus vindt is de Airfloss de ideale oplossing om op een makkelijke manier grondig tussen de tanden te reinigen. De Sonicare AirFloss doseert snelle stoten van lucht en waterdruppeltjes tussen de tanden om tandplak en bacteriën te verwijderen. Het verwijdert tot 5 keer meer tandplak* en verbetert de gezondheid van het tandvlees in vergelijking met het alleen poetsen met een handtandenborstel met 75% vanaf 4 weken gebruik.

Iedereen houdt van een stralend witte glimlach. Verkleurde tanden krijgen hun natuurlijke witheid weer terug met de Sonicare HealthyWhite elektrische tandenborstel die nu ook in een roze versie verkrijgbaar is. Het is aangetoond dat de Sonicare HealthyWhite elektrische tandenborstel bij regelmatig gebruik van de Clean & White-poetsstand in slechts twee weken tot 90% aan oppervlakteverkleuringen van uw tanden verwijdert.

Philips Sonicare is de meest geadviseerde sonische tandenborstel door tandprofessionals over de gehele wereld en is opgenomen in 175 klinische tests. Het doel van Philips Sonicare is het ontwikkelen van praktische en eenvoudig te gebruiken innovaties op het gebied van mondverzorging, die een leven lang bijdragen aan een goede mondhygiëne.

De adviesprijzen:
Sonicare Airfloss Pink HX8221/02 vanaf september: 114,99 euro

DiamondClean Pink HX9362/67 vanaf oktober: 209,99 euro

HealthyWhite Pink HX6762/43 vanaf oktober: 84,99 euro

Voor meer informatie: www.philips.nl/sonicare

*A Randomized, Parallel Design Study to Evaluate the Effect of AirFloss (Chinook) on Removal of Interproximal Plaque and Reduction in Gingivitis. Jain V, Wei J, Jenkins W, Delaurenti M. 1 Plaque removal efficacy of two novel Philips Sonicare DiamondClean brush heads, Putt M, Milleman J, DeLaurenti M, Schmitt P. Data on file, 2010 2 Evaluation of stain removal by Philips Sonicare DiamondClean power toothbrush and manual es, Colgan P, DeLaurenti M, Johnson M, Jenkins W, Strate J. Data on file, 2010

Philips Sonicare Airfloss Pink

Philips Sonicare DiamondClean Toothbrush Glass

Philips Sonicare DiamondClean Toothbrush

Philips Sonicare DiamondClean Toothbrush Pink

Saskia Maas
Senior Manager Public Relations, Philips Consumer Lifestyle
Tel: +31 (0)6 53408194
E-mail: saskia.maas@philips.com

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHIA) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips – met in 2013 een omzet van EUR 23.3 miljard – wereldwijd circa 115.000 werknemers in dienst, met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming heeft leiderschapsposities op het gebied van de cardiologie, spoedeisende zorg en zorg op afstand, energiezuinige verlichting en nieuwe verlichtingstoepassingen; daarnaast op het gebied van scheerapparaten en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.  .