Nieuwe Philips Shaver 9000-serie scheert 20 procent meer haar per beweging

Unieke Contour Detect technologie zorgt voor een perfect glad scheerresultaat

juli 16, 2014

Eindhoven – Als bedrijf dat gericht is op zinvolle innovaties die het leven van mensen verbeteren, weet Philips dat veel mannen elke dag voor dezelfde uitdaging staan: zich zo glad mogelijk scheren. Wanneer mannen zich scheren, willen ze een perfect resultaat, zodat ze er op hun best uitzien. Dankzij de door Philips ontwikkelde Contour Detect-technologie kunnen de scheerkoppen van de Philips Shaver 9000-serie in acht verschillende richtingen buigen, zodat ze alle gezichtscontouren kunnen volgen. Dat zorgt voor een uiterst nauwkeurig scheerresultaat, waarbij tot 20 procent meer haartjes per beweging worden afgeschoren*.

Unieke en innovatieve Contour Detect-technologie
Om die lastige plekken te bereiken waar de haren soms alle kanten uit groeien, is het vaak nodig om een aantal keer over dezelfde plek van de kin of kaak te gaan, waardoor de huid geïrriteerd kan raken. Dat kan een frustrerende ervaring zijn. De Philips Shaver 9000-serie heeft een revolutionaire technologie en beschikt over de unieke Contour Detect‑technologie die anticipeert op elke contour in het gezicht, zodat de haartjes zo dicht mogelijk op de huid worden afgeschoren.

Al 75 jaar expert op het gebied van scheren en trimmen
Philips kan bogen op 75 jaar ervaring in het ontwikkelen van nieuwe technologie die de scheerervaring van mannen volledig heeft getransformeerd. “We weten dat mannen in alle facetten van hun leven de meest geavanceerde technologie tot hun beschikking willen hebben, en dat nemen we bij Philips zeer serieus”, aldus Wouter Jacobs, marketing manager bij Philips. “Tijdens het ontwikkelingsproces van de Philips Shaver 9000-serie hebben onze ontwerpers innovatie naar een hoger plan getild.

Dankzij de nieuwste technologische ontwikkelingen kunnen mannen nu een perfecte scheerervaring hebben waarbij de huid er niet alleen superglad uitziet, maar ook nog eens prettig aanvoelt. Geen enkel ander elektrisch scheerapparaat van Philips scheert dichter op de huid**.”

Verdere innovaties
  • De Philips Shaver 9000-serie beschikt over V-Track-precisiemesjes, een geavanceerd systeem dat de haartjes tot 30% dichter op de huid afscheert.***
  • Dankzij het unieke SmartClean-systeem kan het scheerapparaat met één druk op de knop worden gereinigd, gedroogd, opgeladen en gesmeerd. Daardoor voelt het iedere keer weer alsof je hem voor het eerst gebruikt.
  • De Philips Shaver 9000-serie biedt de mogelijkheid voor persoonlijke instellingen, zodat de gebruiker het apparaat kan aanpassen aan zijn haar- en huidtype. Dat zorgt voor optimaal comfort in alle delen van het gezicht en de hals.

De nieuwe Philips Shaver 9000-serie is verkrijgbaar vanaf september in de door Philips erkende verkooppunten.

Het basismodel S9031/12 heeft een adviesprijs van €239,00.
Het topmodel S9711/31 heeft een adviesprijs van €449,00

www.philips.nl/scheerapparaten

*Vergeleken met Philips SensoTouch-scheerapparaten.

**Vergeleken met eerdere elektrische scheerapparaten van Philips.

***Vergeleken met eerdere elektrische scheerapparaten van Philips.

Philips Shaver 9000

Saskia Maas
Senior Manager Public Relations, Philips Consumer Lifestyle
Tel: +31 (0)6 53408194
E-mail: saskia.maas@philips.com .

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHIA) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips – met in 2013 een omzet van EUR 23.3 miljard – wereldwijd circa 115.000 werknemers in dienst, met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming heeft leiderschapsposities op het gebied van de cardiologie, spoedeisende zorg en zorg op afstand, energiezuinige verlichting en nieuwe verlichtingstoepassingen; daarnaast op het gebied van scheerapparaten en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.  .